Jubeltråd

Jubler for dette jeg ♡ Litt grelle lys, men måtte finne på noe alternativt da det ikke er plass til nattbordet mer og det er greit med litt lys ved nattamming ♡
Det er kjempe god idee! Må snakke med mannen min å fikse sånne siden vi har ikke plass til nattbord også.
 
Jeg jubler for MASSE liv i magen igjen!!!! :D Etter sykehusoppholdet, som var litt sjokkarta for meg, så fikk jeg beskjed om å ringe dersom jeg følte at noe ble anderledes på noen måte. Og tassen måtte selvfølgelig bestemme seg for to-tre rolige dager nå :/ - Jeg har aldri vært i tvil om at det har vært liv i magen, men bare mye mindre av det. Jeg har kjent små vridninger, hikke og ett og annet lite dunk. Jeg er vant til perioder med MYE aktivitet med spark og bevegelser i alle retninger og en mage som buler og bøyer seg, og når det opphørte i to døgn så ringte jeg. Fikk noen råd og tips som forsåvid ga resultat med litt ekstra spark, så prøvde slå meg til ro med det. Men nå, endelig etter tre døgn så er han i normal aktivitet igjen!!! :D Åh for en herlig følelse ❤️


❤️ venter lillebror i midten av oktober ❤️
 
Jubler for en god natts søvn!
 
Jubler for 37 uker og permisjon!!:D
 
39 fulgåtte uker :)
 
jubler for at jeg fikk kjøpt de første babyklærne igår :) 38+4 idag :)
 
Back
Topp