Jubeltråd

NerdyGirl

Glad i forumet
Oktoberskatter 2014
Hei Jenter! Tenkte å lage en tråd der vi kan sette pris på alt ved graviditeten og juble så høyt vi vil :D Jeg vil juble over at jeg har en liten spire i magen og at jeg merker det på kroppen hver dag <3
 
Jeg jubler også for en spire- omsider!! Det har tatt mange mange måneder!! Vi har holdt på siden september 2012, så det var ikke for tidlig!

Jeg jubler også for at vi ikke rakk å få hjelp, vi har bare prøvd pergo en omgang for noen mnd siden, og for at vi klarte det selv <3
 
Last edited:
:D
 
Er så fantastisk å være gravid igjen :smiley-bounce012
Det var fantastisk med den første graviditeten, men nesten enda bedre nå, for nå vet jeg jo enda mer om hvor utrolig mye gøy og vidunderlig jeg/vi har i vente :love7
 
Jubler for den fantastiske ideen om jubeltråd!!! ;)
 
Hyyyyyyl, etter 1 år og 8 mnd lykkes vi endelig... Er så glad... Nå må bare spiren klamre seg fast ;)
 
Deilig å bli gravid. Regnet ikke med å bli d så forr.. men d gikk heldigvis i min retning.. gleder meg til å få en søt nussebaby dette året. . :))
 
Jubler for helg! Er sliten, og denne helgen blir travel. Men det er iallfall helg!

-Taster fra appen-
 
Jubler for helg og en dag nærmere 12 uker! <3
 
Hurrahurra! Fant ut hvor lang jeg er på veg, legen sa 5-6 den 20. Så jeg regnet meg frem til 7+4 ! Det betyr litt over en mnd igjen til det er sikrere! Var så dum at jeg fortalte det til alle, så nå MÅ det gå bra :p
 
Heldig som er så langt på vei! Men nesten 8 uker, da har du vel termin i september da?
 
Last edited:
Back
Topp