Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fiffig! Hva heter appen?Min app viser riktig... Norsk app. Om den skulle vise feil så kan man gå inn på "mer" og deretter innstillinger. Vis vedlegget 75720
Venter lillesøster 5.Oktober
Min app viser riktig... Norsk app. Om den skulle vise feil så kan man gå inn på "mer" og deretter innstillinger. Vis vedlegget 75720
Haha så liten hjelp for AndroidmegDen er ikke tilgjengelig på norsk til Android ennå ;-) Du har sikkert Iphone?
♡ Er i uke 36 ♡
Jubler for at lille festet seg på bakken og nesten gikk helt ned. Det nærmere seg37+2 i dag
Jubler for meg selv, så flink er jegLaget sushi for mine gjester uansett vondt i ryggen. Tiden går fortere når man har noe å gjøre!
Jubler for meg selv, så flink er jegLaget sushi for mine gjester uansett vondt i ryggen. Tiden går fortere når man har noe å gjøre!
Hvordan var det?Jubler for at vi er på vei til fødselsforbedrende kurs![]()
Oohh vaffel....!Jubler for at jeg har innført "vaffelonsdag" og sannsynligvis vaffelfrokost på torsdag! [emoji23][emoji4][emoji106][emoji39] hurra!
Det var veldig braHvordan var det?
-Fra appen-
Har hverken spurt etter eller blitt tilbudt kurs. Prøver å lese meg oppDet var veldig braVi begge lærte masse og fikk en fin omvisning og gjennomgang av diverse informasjon
Så absolutt verdt det
![]()