Jubeltråd

Vet ikke om jeg skulle juble for dette:sad010

Sitter hjemme med et omgangssyke barn:( krysser alt for å ikke bli smittet:confused:

Jubler for en fantastisk flott time hos jordmor. Var inne i 75 (!) minutter. Fikk spurt om alt jeg lurer på og mer til.

Jeg jubler enormt mye for at lillebror ligger med hodet langt nedi bekkenet og at sjansen for at jeg får oppleve en vanlig fødsel er STOR.

Så et siste jubelbrøl for at jeg bor i Norge, der man kan gå til jordmor i 75 minutter... At jeg føler meg trygg og ivaretatt av både henne og fastlegen min.

Jubler for en fantastisk flott time hos jordmor. Var inne i 75 (!) minutter. Fikk spurt om alt jeg lurer på og mer til.

Jeg jubler enormt mye for at lillebror ligger med hodet langt nedi bekkenet og at sjansen for at jeg får oppleve en vanlig fødsel er STOR.

Så et siste jubelbrøl for at jeg bor i Norge, der man kan gå til jordmor i 75 minutter... At jeg føler meg trygg og ivaretatt av både henne og fastlegen min.
Virkelig noe å juble for!!! :) vi er heldige!

Sent from my iPhone using BV Forum

Virkelig sant og stolt at vi bor i dette landet :-)

I dag jubler jeg for den nydelige mannen min ❤️ Han jobber døgnet rundt nå i en periode. Han har ansvaret for et prosjekt som varer ca 1 mnd hvert år og da er han neddynget i arbeid. Han reiser før vi står opp om morgningen og hvis han kommer hjem før vi har lagt oss, så er det en bonus.
I dag jobbet jeg kveldsskift og kom hjem 23.00. Han var tydeligvis tidligere ferdig i dag og sov da jeg kom hjem. På kjøkkenbenken stod det mat klart til meg med en lapp hvor det stod: "Jeg elsker deg og lillegullet vårt i magen" Åh, det verker nesten av kjærlighet i hjertet mitt nå!

❤️ venter lillebror i midten av oktober ❤️

Jippi :) Ikke noe baby relatert men.
Startet oppdatering å flytting av nettbutikken i dag :) Endelig! Ble litt bekymra for om jeg måtte sitte med det i barsels tia :P Kjenner det er vanskelig å sove i kvell, vil bare bli ferdig å slippe den :D

sendt fra Note 3 - sengekos

Jippi :) Ikke noe baby relatert men.
Startet oppdatering å flytting av nettbutikken i dag :) Endelig! Ble litt bekymra for om jeg måtte sitte med det i barsels tia :P Kjenner det er vanskelig å sove i kvell, vil bare bli ferdig å slippe den :D

sendt fra Note 3 - sengekos
Så deilig!!! :) greit med alt som er i boks ;)

36 uker i dag og akkurat en mnd til termin. "Bare" to uker til mannen kommer hjem.

Det har roet seg på kynner/mensmurring- fronten, så jeg får slappet mer av. Har desto mer nedpress og stikking, men det går bra.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

32 uker!:)

34 fullgåtte idag! :D

Jubler for mannen min rett og slett!

-Fra appen-

Jubler for vennine som gikk overtid og skal inngangsetter tidlig i morgen! Det er jo bare en måned før min termin så det er enda mer spennende :D Drømte allerede per ganger om henne og barn, hormoner...

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Jubler for søndag og at vi skal bort til et vennepar i kveld :D Også må jeg juble litt for at bigbrother begynner i dag, har gledet meg til det lenge :D

Jubler for 36 ukerr og akkurat en måned til termin:)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Back
Topp