Vet ikke om jeg skulle juble for dette
Sitter hjemme med et omgangssyke barn
krysser alt for å ikke bli smittet

Sitter hjemme med et omgangssyke barn
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Virkelig noe å juble for!!!Jubler for en fantastisk flott time hos jordmor. Var inne i 75 (!) minutter. Fikk spurt om alt jeg lurer på og mer til.
Jeg jubler enormt mye for at lillebror ligger med hodet langt nedi bekkenet og at sjansen for at jeg får oppleve en vanlig fødsel er STOR.
Så et siste jubelbrøl for at jeg bor i Norge, der man kan gå til jordmor i 75 minutter... At jeg føler meg trygg og ivaretatt av både henne og fastlegen min.
Jubler for en fantastisk flott time hos jordmor. Var inne i 75 (!) minutter. Fikk spurt om alt jeg lurer på og mer til.
Jeg jubler enormt mye for at lillebror ligger med hodet langt nedi bekkenet og at sjansen for at jeg får oppleve en vanlig fødsel er STOR.
Så et siste jubelbrøl for at jeg bor i Norge, der man kan gå til jordmor i 75 minutter... At jeg føler meg trygg og ivaretatt av både henne og fastlegen min.
Så deilig!!!JippiIkke noe baby relatert men.
Startet oppdatering å flytting av nettbutikken i dagEndelig! Ble litt bekymra for om jeg måtte sitte med det i barsels tia
Kjenner det er vanskelig å sove i kvell, vil bare bli ferdig å slippe den
![]()
sendt fra Note 3 - sengekos