Så deilig!!! Hva jobber du med?![]()
Er intensivsykepleier. Så jobber turnus.. dette er litt vanskelig akkurat nå siden ulcerøs kolitten min har blitt litt værre, men, de hjelper meg de
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så deilig!!! Hva jobber du med?![]()
Så bra!!!Er intensivsykepleier. Så jobber turnus.. dette er litt vanskelig akkurat nå siden ulcerøs kolitten min har blitt litt værre, men, de hjelper meg de![]()
Heldige du!!!!Jubler for at jeg fikk se et lite frø med bankende hjerte på ul i dag!!![]()
Ja, veldig heldig. I og med at jeg har hatt MAer og ikke SAer har jeg blitt prioritert. Grusomt å miste uansett, men ekstra kjipt når det ikke er noen indikasjon på at ting har stoppet opp.Heldige du!!!!![]()
Kan forresten ikke få skrytt nok av sykehuset...alle er helt fantastiske der! Har fått ny ul om fire uker, men før jeg gikk sa gyn: "Husk at ul er en veldig effektiv kur på ekstrem nervøsitet, så bare ring om nervene tar overhånd!" Wow! Hvem hadde trodd de skulle få høre noe sånt??Heldige du!!!!![]()
Ooooooiii høres jo helt fantastisk ut!!!!Kan forresten ikke få skrytt nok av sykehuset...alle er helt fantastiske der! Har fått ny ul om fire uker, men før jeg gikk sa gyn: "Husk at ul er en veldig effektiv kur på ekstrem nervøsitet, så bare ring om nervene tar overhånd!" Wow! Hvem hadde trodd de skulle få høre noe sånt??
Jubler for at jeg fant litt ostepop i skapet :0) Strikking, ostepop og sprint på tv. Livet er godt!