Jubeltråd

Jubler got at jeg klarte å spise ett helt knekkebrød med smør! ;) :) :) Det kommer vel opp om et lite kvarter :/

Og jubler for 7+4 i dag!!! :)

Jubler for 4+2 :p og at testene eg tok i dag va myyyykje sterkere enn på fredag :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jubler for ettermiddagskvalmen.. Bare rusle fra middagsbordet og si : kvalm jeg.. Sovne på sofaen, for så å våkne opp til oppryddet og rent kjøkken ;0P Må den vare lenge.. He he

Jeg jubler for at jeg er 5+4 i dag, og at hjertet skal begynne å slå i dag <3 <3 <3

Appen <3

Jubler for 5+6 idag :D ukesskifte imorra :D

Jubler for 6 uker i morgen <3

-Taster fra appen-

Jubler for litt mindre ømme pupper og mye mer kvalme. Dette går framover :0) Nudler som var så godt i går kveld, var så ekkelt at jeg ikke klarte å vaske kjelen i dag tidlig. Men takk Gud for at brunosten finnes.. Det er så godt.. Kan virkelig ikke huske å ha vært sånn super fan av den før.. He he..

6+1 idag!!! Så da er det ingen flere milepæler igjen. Alt over er en bonus og vi kan satse på at det går bra :D

Jubler for litt shopping av ny bh, singletter og stæsj til heimen :) kjedelig klesstil siden jeg er sååå oppblåst... tights, singlet og genser.. yeeey... :rolleyes: meeeen... det er såå verdt det :D

Halvveis til 12 uker idag!! :D

Jubler for litt shopping av ny bh, singletter og stæsj til heimen :) kjedelig klesstil siden jeg er sååå oppblåst... tights, singlet og genser.. yeeey... :rolleyes: meeeen... det er såå verdt det :D
Det er så deilig å tenke på premien i andre enden <3

-Taster fra appen-

Jubler for 5+5 i dag <3 Snart helg og ny uke.

Back
Topp