Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jubler for lørdag å sofasløving resten av dagenJeg jubler for 5+0 i dag.Det er så deilig med ny uke. Fantastisk å tenke på at nå har jeg startet på den 6. uken.
Enig! Det er deilig med lørdag. Favorittdagen min (spesielt nå som det er ny-uke-dag).Jubler for lørdag å sofasløving resten av dagen![]()
Så bra daJubler for at jeg møtte et menneske keg klarte å IKKE røpe meg for i dag (til tross for at vi prata om formen min og ei anna som er gravid)!!! Haha![]()
Hehe... Jeg er skrekkelig dårlig på å lyve... Hadde fortalt min nærmeste leder her en dag som igjen hadde vært så flink og fabrikkert en skikkelig hvit løgn og svart så godt han kunne til sin leder igjen.. Så kommer j innom kontoret... Leder spør meg om noe og jeg klarer ikke engang se på hu når j snakker så hu gjennomskuer meg jo md en gangSå bra da
Her er det bare vi som vet det![]()
HeheHehe... Jeg er skrekkelig dårlig på å lyve... Hadde fortalt min nærmeste leder her en dag som igjen hadde vært så flink og fabrikkert en skikkelig hvit løgn og svart så godt han kunne til sin leder igjen.. Så kommer j innom kontoret... Leder spør meg om noe og jeg klarer ikke engang se på hu når j snakker så hu gjennomskuer meg jo md en gang![]()
Ja nå har j fortalt mange fler enn d som var planen, så nå må j klare å knyte att kjeftenHehe
Er fort gjort
Kommer nok til å ville rope det ut etterhvert, men vil prøve å holde på hemmeligheten så lenge som mulig![]()

Så gøy daDen store hemmeligheten har sprukket!! :-D Nå er nyheten om magefrøet delt med både kommende tanter, onkler og besteforeldre :-D
Sent from my LT25i using BV Forum mobile app
Så gøy! Ble det tatt godt i mot???Den store hemmeligheten har sprukket!! :-D Nå er nyheten om magefrøet delt med både kommende tanter, onkler og besteforeldre :-D
Sent from my LT25i using BV Forum mobile app