Lush
Forelsket i forumet
Men noe ordentlig å glede seg over: mini er nå et foster *yay* jeg er nå 10+4 på vei.
Er også 10+4 i dag og fikk se en sprell levende baby på UL i går
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Men noe ordentlig å glede seg over: mini er nå et foster *yay* jeg er nå 10+4 på vei.
Jippi!!Nå driver de å flytter inn på januar 14 forumet Da er vi ikke "nest" nyest lengre heller
Så herlig Gratulerer!12 uker i dag!!
Gratulerer så masse12 uker i dag!!
Ja det er så herlig når alt er ok. Hvor langt er du på vei?Jubler for at alt var bra med knøttet på UL i går Vis vedlegget 12531
Ja det er så herlig når alt er ok. Hvor langt er du på vei?
Ok. Var i går og da ble jeg også satt tilbake fra 11+1 til 10+4 og de fikk ikke sett så mye annet enn at hjertet slo, så vurderer å dit igjen for å se mellom uke 12 og 13 Mye mer å se da
Ja, tror det blir til at vi drar igjen. Denne gangen kan jeg glede meg litt merOkei, ja, det kan jo være gøy. Vi fikk se de 4 hjertekamrene, 2 armer, 2 bein, hjernehalvdelene og til og med noen fingre! Så det var så absolutt verdt pengene legen som tok ul mente jo jeg var 12 + uker, så hvis du drar tilbake mellom uke 12 og 13 regner jeg med du får se masse!