JUBELTRÅD!

Jeg jubler for at jeg er 11 uker på vei i dag og bare en uke igjen til den magiske 12. Uke :-D
(vet at tickeren er feil, men har ikke vært inne på pc å fiksa. Legen mente nemlig at jeg hadde termin 18. November og ikke 19. November. Da følger jeg det enn så lenge :-) )

13 uker om 28 minutter! ;)

11 uker!!

hurra for å være ferdig på jobb å kan finne loppekassa :-p *gjeeesp*

Hurra for at jeg er inne i min 12. Uke og det bare er 6 dager igjen til jeg er passert den magiske grensa :D

Hurra!! I dag fant jeg definitivt hjertelyden til nøttet! Jeg prøve med full blære og det gikk ikke lange tiden før jeg fant den! Den gikk superfort :) Fant lyden rett ovenfor skambeinet :D Passer fint med ul på torsdag! Da er jeg 12+1 :D

Da er jeg ihvertfall 11 uker på vei, og er inne i min 12 uke både etter egen og tidlig UL termin :) :) Hurra!!

Weeee endelig 12 uker!!!! Deilig! Nå skal jeg virkelig begynne å glede meg. Kanskje jeg må ut å kjøpe noe smått babytøy :-)

Vi fortale vår datter på 2,5 år det i går. Vet ikke helt hvor mye hun skjønner, men hun sa i morrest at mamma har baby i magen :-)

Jippi! Ferdig med jobb for dagen og det er fri i morra! Jeg liker mai måned, hehe

Hurra! Vi reiser til Edinburgh ikveld og blir til søndag!!!!

12 uker i dag i følge jordmor!! :) :) men venter med å juble vilt til helgen, for først da er jeg 12 uker i følge tidlig UL :)

Back
Topp