JUBELTRÅD!

LilleMy86

Elsker forumet
Etter mange triste meldinger syns jeg vi må prøve å snu trenden her inne.
Mulig jeg er dårlig på å lete, men fant ikke en jubeltråd for novemberjentene, og det må vi jo ha! :)
Gi meg et hint hvis det allerede finnes en så sletter jeg denne :)

Hipp Hurra, jeg har rundet 7 uker og er på god vei mot uke 8, uten et spor blod så langt! :)
 
  • Liker
Reactions: 9-2
Jeg jubler for 9 uker, og at jeg turte å begi med ut på et ukjent eventyr de siste ukene, sex igår for første gang siden positiv test! Jubler for det :-D hehe.
 
Veldig jubel for 9 uker i morgen :D *Danse jubeldans* Og her er det også en sambo som er veldig fornøyd med puppestr for tiden,og han gleder seg til de vokser enda mer :O hehe..
 
Jubler for at jeg er i 9 uka :)
Skal på 1 svangerskapskontroll den 4 april. Er da 1 dag fra 10 uker :)
Gleder meg!
 
8 uker i går!! Og etter å ha spydd i 2 1/2 uke fikk jeg et spyfritt opphold på tre dager! DET var deilig det!! Dessverre er kvalmen tilbake nå da... Men jeg kunne spise i tre dager og der var ganske deilig :) (spesielt siden jeg gikk ned 5 kilo på de ukene...)
 
Jubler for 7+4!! voksende pupper og ingen dårlige tegn nedentil!!!!!!!!
Skal på første kontroll på tirsdag, da er jeg i uke 8! Måtte ukene frem til 12 gå FORT!!!!!!!!!!!!!!!!!
jubler med dere og gleder meg sammen med alle november mammaene :)
 
Jubler for at jeg er i 9ende uka nå, og at jeg får feire ei nydelig påske med mann og barn:)
 
Jeg er 7 uker i dag!! :) føler jeg ser en liten hevelse nederst på magen, ligger å stryker på den hver gang anledningen byr seg. ( det kan jo hende at det bare er fett da) :p
 
Jippi- jeg er 7 fullgåtte uker i dag og begynner på min 8. uke i morra :)
 
9 uker idag!! Woho!!
 
jubler for 8 og en halv uke ! woop woop :D
skal til jordmor 8.april og ultralyd og legetime 9. april. gleder meg :D
 
Har straks gått 8 fulle uker :) Har stoppet og små blø etter ultralyden :D Skal til første kontroll neste uke :) Nå syns jeg faktisk tiden flyr :D
 
Juhuu 8 uker i dag!!! Men hvorfor står det 7 uker og 5 dager på den der Lilipien min?
 
jubler for 9 + 5 :-D snart 10 uker :-D også snart bare en uke til tidlig ul:p hurra! må tida gå fort:p
 
Back
Topp