JUBELTRÅD!

Embryotiden er nå over og den lille er blitt et foster. Selv om proporsjonene ikke er som de vil være ved fødselen, ligner den lille en liten minibaby.

Endelig min tur :D 10+2 i dag :)

12 uker idag! Hurra!!

14 uker idag :D tjooho :D

Jubler over å ha sett et flott og friskt foster på UL i går(2. mai), samt 12 uker i dag ;)
Og jubler over å ha gått opp 2 kilo! Endelig går det rette veien ;)

12 uker i dag! ! Lykke! På ultralyd såg alt perfekt ut, hos legen gikk det knirkefritt. I dag skal vi hente den nye bilen vår, type stasjonsvogn. På mandag drar jeg og kjæresten til New York i 2 uker!! hurra!!

12 uker i dag! ! Lykke! På ultralyd såg alt perfekt ut, hos legen gikk det knirkefritt. I dag skal vi hente den nye bilen vår, type stasjonsvogn. På mandag drar jeg og kjæresten til New York i 2 uker!! hurra!!
Det var mye å juble for på en gang :-)

Jubler høyt over at alt så bra ut på ultralyd igår, så lille knøttet som lå å suttet på tommelen og var frisk som en fisk foreløbig, fantastisk <3 Føler meg 100kg lettere! :D

11+4 idag :) Veldig godt å ha kommet så langt. Mannen måtte regne på statistikk i påska for å roe meg litt ned i forhold til SA. Deilig å nærme seg 12 uker :)

I følge legen sin regning så er jeg 12 uker i dag, hurra! :-)

JUBLER for 12 fullgåtte uker i dag :D:D:D Endelig!!! Og etter å ha sett 2 sprellende mini babyer på UL i går, kan jeg senke skuldrene litt i iallfall ;)

Idag jubler jeg for to ting, jeg jubler for 14 uker (wohoo!) og jeg jubler for en enorm respons jeg har fått idag etter å ha vært i lokalavisen :) skikkelig glad-dag idag uten kvalme og masse kos med min lille familie :)

Jeg jubler nok en gang for at i dag er jeg 12 uker i følge egne beregninger :-)

Endelig 12 uker i følge UL termin!!! :) Skali teorien enke skuldrene nå, meeeeen det er ikke så enkelt:)

Jeg jubler for snart 12 uker (11+5 i dag)
og at jeg har gjennomført min første treningsøkt på 3 mnd!!! :)

Back
Topp