JUBELTRÅD!

Jubler for deilig vårvær i dag :-)
Da jeg kom i barnehagen med jenta så var det bare å slippe henne ut med en gang. De skulle til og med spise frokosten ute. Må være deilig å jobbe i barnehager på slike godværsdager :-)

Jubler for deilig vårvær i dag :-)
Da jeg kom i barnehagen med jenta så var det bare å slippe henne ut med en gang. De skulle til og med spise frokosten ute. Må være deilig å jobbe i barnehager på slike godværsdager :-)
Så deilig da :) fineværsdager liker vi :D

Jubler for at jeg i dag er i uke 14. Tiden går fremover, selv om jeg syntes det går litt sakte :p Jubler også for den deilige våren som endelig er her. Å sist men ikke minst en stor jubel til dere alle her inne. God vår!

Jordmor i morgen!!! Håper jeg får sett Bob Marley igjen da! :-D

Begynt behandling av rydd, bekken og nakke og 15+0 idag :D kjent liv i en uke <3

Jubler første kontroll hos jordmor i dag og har endelig fått hørt hjertelyden til den lille

14uker i dag!!! OG var på UL 16mai å fikk se 2 perfekte mini babyer :D

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app

Jubler for første helt bombesikre tegnet fra babyen min i dag 16+1 <3

Jeg jubler for at jeg er 14 uker i dag! :))

Verdens fineste lyd fant jeg i kveld også, på akkurat samme plass som sist! :) Jubler over at den lille lever fint i magen min!
For en overnervøs hønemor er doppleren gull verd! :) (passer på slik at jeg bruker den max 2 ganger om uken)

Jubler for 13 uker i dag, og bare en uke til jeg skal til første kontroll hos jm :) etter det, så går det slag i slag, og plutselig er det oul 28.6:D

Jeg jubler for at jeg endelig har fått time til OUL :-D

Back
Topp