JUBELTRÅD!

Jippi!! :D er det st.olavs du skal på? Hvor lang tid tok det før du fikk svar? Jeg fikk etter 10 dager, syns det virka som du har venta så lenge?
Jaaa! Endelig! Jeg skal på st. Olavs ja og her tok det litt over 4 uker om jeg husker riktig nå! Da var du jo veldig heldig som fikk svaret så fort :-)

Jaaa! Endelig! Jeg skal på st. Olavs ja og her tok det litt over 4 uker om jeg husker riktig nå! Da var du jo veldig heldig som fikk svaret så fort :-)
Så rart at de har ulik behandlingstid!! SKulle jo vært likt som man vet hva man kan forvente. Men så bra du har fått time, nå kan vi bare glede oss :D

Så rart at de har ulik behandlingstid!! SKulle jo vært likt som man vet hva man kan forvente. Men så bra du har fått time, nå kan vi bare glede oss :D
Ja, veldig rart! Det burde jo ikke variere så veldig iallfall.. men nå kan vi bare glede oss og se fram til OUL ♥

Ja :D Skal dere vite kjønn?
Ja :-) her må vi nok vite kjønn! Både for praktiske årsaker og for at vi er alt for nysgjerrige. ;-) viser det seg å være en jente tror jeg ikke vi har behov for noen ting, verken av klær eller utstyr, men blir det gutt, må vi kjøpe litt.. skulle veldig gjerne latt det være en overraskelse egentlig, så utrolig spennende det hadde vært å ikke vite før babyen hadde kommet ut, men neh..

Du da?

jubler for at sambo endeli har kommet hjem fra jobb (jobber 4-4 turnus)! herlig å få han hjem igjen :-D *lykke* <3

Ja :-) her må vi nok vite kjønn! Både for praktiske årsaker og for at vi er alt for nysgjerrige. ;-) viser det seg å være en jente tror jeg ikke vi har behov for noen ting, verken av klær eller utstyr, men blir det gutt, må vi kjøpe litt.. skulle veldig gjerne latt det være en overraskelse egentlig, så utrolig spennende det hadde vært å ikke vite før babyen hadde kommet ut, men neh..

Du da?
Ååå, så spennende det blir! Har du noen magefølelse? Kan jo være praktisk å slippe å handle store mengder og :)

Vi tenkte på at la det være overraskelse, men er alt for nysgjerrig, så vi vil vite :D

Ååå, så spennende det blir! Har du noen magefølelse? Kan jo være praktisk å slippe å handle store mengder og :)

Vi tenkte på at la det være overraskelse, men er alt for nysgjerrig, så vi vil vite :D
Hihi, ja, skulle gjerne hatt litt mindre nysgjerrighet jeg ja ;-) hadde jo vært så gøy å ikke vite!
Jeg har en magefølelse på gutt, men altså, det hadde jeg jo sist gang også så den kan jeg ikke stole på. Haha!

Har du en magefølelse eller? :-)

Jubler for 16 fullgåtte uker i morgen, 1 dag til trolle og 2 uker til ordinære :D <3

Er ikke her i morgen, og heller ikke før på fredag kveld da vi kanskje skal shoppe og spise på peppes med venner :)
Starter fredag med kiropraktor :p
Ha en fin helg sier jeg da :)

Jeg jubler for at jeg har min første time til fysioterapi i dag og fra nå av blir det 2 ganger i uka med vanntrening der :-) gleder meg!

17 uker! WooHoo!

Jeg jubler hver gang det begynner å flytte folk inn på nye terminforum jeg da :D:p
Nå har de startet innflyttingen på februar 14! Så nå er vi enda nærmere mål :)

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app

Barndomsvenninner og venninner er gravide og vi får tette barn :-D

Jeg jubler for at jeg har min første time til fysioterapi i dag og fra nå av blir det 2 ganger i uka med vanntrening der :) gleder meg!

Så bra!! Hvor har de vanntrening i tr.heim? :-) Jeg var hos pirbadet fysio (elr hva det heter) sist, men da var det ikke direkte gravid/bekkentrening, bare sånn teit bassengmosjon jeg ikke hadde nytte av :-P
Denne gangen skal bare til vanlig fysio tror jeg :-)

Så bra!! Hvor har de vanntrening i tr.heim? :-) Jeg var hos pirbadet fysio (elr hva det heter) sist, men da var det ikke direkte gravid/bekkentrening, bare sånn teit bassengmosjon jeg ikke hadde nytte av :-P
Denne gangen skal bare til vanlig fysio tror jeg :-)
Ah, her jeg er, går det bare gravide som har bekkenproblemer omtrent! :-) jeg liker det veldig godt. Gruppetime 2 ganger i uka! Jeg går på "frisk fysioterapi" som ligger i Fossegrenda! Bare send meg en privat melding om du ønsker mer informasjon :-)

17 uker idag :-p tjoohoo! :-D

Jubler for fredag og 2 uker til ultralyd og ferie

Jeg jubler for at jeg er 15 uker i dag! Jippi! :-)

Back
Topp