JUBELTRÅD!

25 +4 i dag, og om 3 dager er det under 100 dager igjen :)

Jubler for 22+2, samt den livlige leieboeren i magen som jeg allerede er blitt så utrolig glad i! :-)

25+1 idag <3 Måtte tiden fremover gå kjempe fort! Gleder meg sånn til å få han ut sammen med oss :-) 18 dager til 3D ultralyd også!

Jubler for sommerferie! Og for å ha klart for meg to tunge fjellturer :D og for at mannen endelig fikk kjenne spark 21+6 :D ble masse jubling etter ei uke uten nett-tilgang ;)

Jubler stort for å ha fått KS-dato!! :D :D Nå vet vi faktisk akkurat dagen vi får hilse på den lille, så fremt alt går bra frem til da. HURRA!!! :)

jubler for 27 uker idag :D enn at det bare er 13 uker igjen til termin! :D

89 dager igjen til termin :) noe som betyr under tre måneder igjen! (Og det er bra siden bekkenet er smertefullt...)

90 dager her :) Var tre måneder til termin på torsdagen!

Mange nedtellingsinnlegg her nå. Det går fremover :)
Her er det vill romstering i magen hele tiden, høyt og lavt. Er ikke tvil om at det er liv i den lille.

ImageUploadedByBV Forum1376912197.169627.jpg

ENDELIG TO SIFFER! 99 dager igjen og jeg har nå "runna" 65 % av graviditeten som samboeren sier ;-)

Uke 26 i dag!!!!!
Den kommendes storebror har hatt dag 2 i bhg, og elsker det :) ikke en eneste tåre eller sur mine! Fikk klem og suss, så sa han hadet mamma, og vinka meg avgårde ;)

Back
Topp