JUBELTRÅD!

Femten uker idag og jeg fant hjertelyden til mini nesten helt borte ved navelen min. sjekker bare veldig sjeldent og sist var den fortsatt helt nederst ved trusekanten.Det må jo bety at magen min ikke bare er flesk men også baby. Jippi! :)

Juuubler for at jeg ENDELIG har fått time til OUL !! :-D 26 juni skal vi få se lillesøster/bror :-D

17 uker idag, og oul i morgen!
Spennende! :-)

Jeg jubler for at jeg er 15+1 i dag og er derfor inne i min 16. Uke! Juhuuuu :-) tida begynner endelig å gå litt fortere merker jeg!

Jubler for at vi var hos jordmor for første gang i dag, å fikk høre hjerte lyden for første gang. Vi er så lykkelige :D oul neste uke. Weee

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Har vært hos manuellterapeut pga. mistanker om at jeg kanskje var på vei å få bekkenløsning. Men det har jeg ikke og er lykkelig for det!!!!
Derimot har jeg noe med bevegeligheten i de nederste ryggvirvlene. Men det har jeg uavhengig av svangerskapet. Og det kan behandles med egenøvelser og noen behandlinger hos manuellterapeut :-)

Frykter virkelig bekkenløsning, så det var egentlig en gladnyhet :-)

Jubler for 17 fullgåtte uker, 2 dager til 3D ultralyd og 1 uke til oul :D
I morgen er det kiropraktor :-)

Fant hjertelyden hjemme <3 150+ og ei veldig aktiv frøken i magen :-)

jubler for å bli satt fram med 4 dager tilsammen enn så lenge :D og ei super aktiv jente i magen! hun lå aldri stille :)

jubler for jente i magen og at jeg bytter uke i morgen allerde :O 5 dager til oul nå :D

jubler for nå har jeg 15 bilder av henne i uke 17 og 2 filmer :D

Back
Topp