Fargeklatten
Gift med forumet
Jubler for den! Kjempeklar for helg :-D3 jobbdager igjen så er det endelig helg igjen! Juhuuu
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jubler for den! Kjempeklar for helg :-D3 jobbdager igjen så er det endelig helg igjen! Juhuuu
Hihi, samme her! Planer for helga eller? Her et vi planløse, noe som skal utnyttes :-D sove lenge forhåpentligvis!Jubler for den! Kjempeklar for helg :-D
Wohoooo! Så deilig da! Det er virkelig noe å juble for!Sprøyteskrekken forsvinner :-D
Ja :-D ikke noe blekt ansikt eller svimmelhet før sommeren lå jeg på gulvet å grein og stakk av for blodprøver må le av meg selv xDWohoooo! Så deilig da! Det er virkelig noe å juble for!
Gratulerer!11 fullgåtte uker :-D
Tusen takk :-DGratulerer!
Blir godt det tenker jegOg jeg må juble litt for at det er helg etter jobb i morra! Nedtelling på høyt plan
Hehe, uten tvil!Blir godt det tenker jeg
Planer for helgen?Hehe, uten tvil!
Første møte med lille venn i dag, sterkt <3 Morsomt å se min kjære med tårer i øynene, thats a first Deilig å se at alt er bra og at vi overraskende nok venter ei lita jente 12+4 på vei med termin i slutten av oktober.
Så braJeg er lenger enn noen gang! 8+6 i følge menstermin, nesten i uke 9