JUBELTRÅD!

Fant hjertelyd med angelsounden min i dag :D Fant bare en, men er bare 9+2 og turte ikke lete så lenge! DEILIG LYD <3

Jubler for 9 uker i morgen og for at vi fikk se spiren i dag!!!!!!!! Alt er bra og hjertet banker :)

Første møte med lille venn i dag, sterkt <3 Morsomt å se min kjære med tårer i øynene, thats a first :) Deilig å se at alt er bra og at vi overraskende nok venter ei lita jente :hello2 12+4 på vei med termin i slutten av oktober.

Var på ul igjen i dag og det gikk endelig opp for meg at jeg har et liten huleboer som vokser inni meg :D

Samme som meg! Var godt, morsomt og rørende å se!!
Hurra for oss! :-D

40min og 11 uker jippi :-D ♥ også 1 uke til legetime :-D få sjekket bekkenet mitt og fortelle hun om samtalen på sykehuset, selv om regner med hun får referat fra fødsel legen :-) 175 stikk nærmere uke 36 woop woop :-D ♥

10 uker og første kontroll unnagjort !! Nå føler jeg virkelig jeg er i gang :-)
Klart å overtale legen til å høre etter hjertelyd (var ikke så veldig vanskelig), men den kunne vi ikke høre. Men det var forventet så det bekymrer meg ikke. Hadde bare vært en bonus om vi hørte den. Men livmora var kommet opp av bekkenet og var allerede blitt stor, så er kanskje ikke så rart jeg har fått mage :-)

Nå må bare de neste 2 ukene gå knirkerfritt så jeg kan senke skuldrene enda mer.

10 uker og første kontroll unnagjort !! Nå føler jeg virkelig jeg er i gang :-)
Klart å overtale legen til å høre etter hjertelyd (var ikke så veldig vanskelig), men den kunne vi ikke høre. Men det var forventet så det bekymrer meg ikke. Hadde bare vært en bonus om vi hørte den. Men livmora var kommet opp av bekkenet og var allerede blitt stor, så er kanskje ikke så rart jeg har fått mage :-)

Nå må bare de neste 2 ukene gå knirkerfritt så jeg kan senke skuldrene enda mer.
Herlig :)

Hrra for tirsdag! :-D

3 jobbdager igjen så er det endelig helg igjen! Juhuuu :D

Back
Topp