JUBELTRÅD!

Jubler for at jeg har bikket 10 uker å aldri vært noe blod eller sånne ting. Hadde min første kvalme frie dag i går å var ute av huset for første gang på en uke! Har bare logge over doskåla i evigheter så nå er jeg endelig tilbake :D Hurra!

Jeg er over 10 uker!! JIPPI! Formen er rævva og magen begynner å vise, dette her skal gå bra denne gangen!

10+1 i dag <3 har hørt bankende hjerte og gleder meg nå til jeg kommer meg over 12 uker :)

hehe, jeg må juble litt for nettopp å ha fått tak i Jeff Dunham billetter til Trondheim Spektrum 28. september! :)

Ti uker idag!! :D
Hipp hurra!

Hurra for om akkurat 24 timer trasker jeg avgårde til jordmor :-D

Jeg er 8 fullgåtte uker i dag og risikoen for abort er betydelig mindre! Juhuuu :-D

Har hørt at mange sier at 8 uker er en større barrière enn 12 uker, vet ikke om det stemmer men jubler litt for det. For da har maaange av oss kommet over den barrièren :D :D Gleder meg til det snart kommer jubelmeldinger om 12 fullgåtte uker :D

Hurra for at det nå er en uke til ul!
Jeg er spent!

Jeg har nå startet i min 9. Uke og jeg jeg begynner endelig å slappe litt mer av! Får håpe de neste 4 ukene går fort, men nå er jeg veldig positiv :-D

Har hørt at mange sier at 8 uker er en større barrière enn 12 uker, vet ikke om det stemmer men jubler litt for det. For da har maaange av oss kommet over den barrièren :D :D Gleder meg til det snart kommer jubelmeldinger om 12 fullgåtte uker :D

Liker veldig godt når du kommer med sånne ord altså ;)
Jeg fikk vite av Gynekologen på Ahus forrige svangerskap, at hvis alt så bra ut på UL etter 8+0 så gikk det nesten alltid bra :D
Så uke 8 er nok en stor barriere ja :)

7 uker i dag!! Har hatt ett døgn uten oppkast!!!!! 3 uker til første svangerskapskontroll:)

10 uker idag og bærer på ett foster :-D en time til jeg er på vei til ultralyden :-D woop woop !!

Back
Topp