JUBELTRÅD!

Ultralyd om ei uke klokken 10:00 :-D og jordmor time om 6 dager !!! Går inn i min 9 uke i morgen :-D 8+6 idag :-)

Johooo!!! 9+3 og funnet hjertelyden og tirsdagens arbeidsdag er over og vi har barnevakt på lørdag og dagene er lyse lengre:)

Hurra for bankende hjerte i magen etter blødning <3

Hurra for dette eventyr :) 8+4 i dag og har tilbrakt noen flotte dager i syden - med 'Pamela pupper' uten bikini overdel for første gang! Samboer er fornøyd og forundrer seg mer og mer, han er mer med nå som ting skjer. Mindre kvalm og ser frem til første UL i uke 11. Spiser svisker, det gjør jeg, men ellers alt bra.

Hrra for at jeg hørte et bankende hjerte hos legen! :-D

Endelig 8 fullgåtte uker, og sjansen for at noe skal gå galt er nede i 5 %. Tenk, er inne i min 9 uke, HURRA FOR DET!!
Har også vært hos legen og tatt alle blodprøver men ikke fylt ut papirer osv, det skal vi gjøre neste gang :)

Hurra for et bankende hjerte på UL i dag! :D Og hurra for ny ul time om 2 uker!! :D:D

Jubler for at idag er jeg i uke 10!!!

10 uker idag :-)

Må juble litt jeg også :P Hurra for at jeg ikke har vært så kvalm som jeg bruker på å være, passet bra siden jeg jobbet i dag ;) Spise regelmessig funker :D Også er jeg snaaaart 8 uker, selvom jeg helst skulle vært 12 uker ;)

Jeg er 6+4 og vet ikke helt om jeg tør slippe jubelen løs.. Jeg er gravid for første gang og synes ting er litt skummelt! Hehe.. Neida! Alt er liksom ukjent og dette var overhodet ikke planlagt (men allikevel kjærkomment!!!). Jeg har ingen symptomer utenom tidvise milde menssmerter. Ingen kvalme har meldt seg enda, men den kommer sikkert.. Er lov å håpe da.. :)

Jubler over at jeg nå bærer et foster!

Jeg jubler for at det er helg klokken 16.30 i dag! Åååh, som jeg gleder meg! :-D

Hurra for at bilen min har kommet seg løs fra snøen, nå skal jeg og M på bytur :)

Back
Topp