Jenta vår blir storesøster!

Håper det bare er stille før stormen ;) Noen spennende dager nå, og håper du ikke må gå så langt over termin.

Før du vet ordet av det så skjer det nok :) blir spennende å følge med i dagboka her nå!

Ååå så spennende! Hurra for termin[emoji2] Tenk at lille er her snart![emoji173]️ håper han kommer snart og dere slipper å vente så lenge. [emoji173]️

Hurra for termindato! Plutselig skjer det noe! Du nærmer deg! Og du er fiiin ;)

Håper det blir baby på deg snart ❤️
Meg også, begynner å bli uutholdelig hele situasjonen :( jm bestilte overtidskontroll på fredag og hvis Ingenting har skjedd til da så skal jeg høre om mulighet for igangsetting. Det kan hende lillegutt har det veldig fint i magen, men jeg har det ikke bra som jeg har det nå :(

Meg også, begynner å bli uutholdelig hele situasjonen :( jm bestilte overtidskontroll på fredag og hvis Ingenting har skjedd til da så skal jeg høre om mulighet for igangsetting. Det kan hende lillegutt har det veldig fint i magen, men jeg har det ikke bra som jeg har det nå :(

Krysser fingrene for at noe plutselig skjer veldig snart ❤️

Da håper jeg du slipper den kontroll på fredag! At du da har lillegutt i armene dine, istedenfor :happy:

Håpa lillebror kommer før fredag [emoji170]

41+0 og i natt har jeg slitt med tak som har kommet og gått. Det er ikke kynnere, spørsmålet er heller om det er maserier eller ikke:nailbiting:
Jeg måtte også tømme magen, begge veier :sorry: nå kan jeg bare ikke bli større!

Vedlegg

• _20171206_092149.JPG
    _20171206_092149.JPG
    493,9 KB · Visninger: 63
Hvorda gikk strippingen? Var du mer moden?

Hvorda gikk strippingen? Var du mer moden?
Neeeei :sorry: fortsatt ved det samme (2cm, mykt og tøyelig, hodet til baby høyt oppe), men hun røsket enda kraftigere denne gangen så blir spennende å se om det bare blir maserier igjen. Vondt i magen har jeg hvertfall :nailbiting: idag blødde jeg litt etterpå, og nå ikveld har jeg "lekket" brunt slim. Går ut fra at det var brunt fordi det har vært der siden jeg ble strippet :p beklager detaljer :facepalm:

Oi, må følge med her inne framover for å se om du har babyen din i armene :happy: Sikkert sagt det noen ganger på andre tråder, men håper fødsel starter i natt :)

Oi, må følge med her inne framover for å se om du har babyen din i armene :happy: Sikkert sagt det noen ganger på andre tråder, men håper fødsel starter i natt :)
Håper jo også det, men har ikke særlig tro på det;) så nå klarer jeg å se frem til overtidskontroll imorgen :happy: Hvordan går det med deg idag da? :)

Håper jo også det, men har ikke særlig tro på det;) så nå klarer jeg å se frem til overtidskontroll imorgen :happy: Hvordan går det med deg idag da? :)
Positiv innstilling er bra :happy:
Går bra med meg, gidder ikke stresse før jeg i det minste har gått noen dager på overtid:D

Back
Topp