~Ønskebarn17&19
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Desemberlykke2017
Julegavene 2019
Skjønner godt du ville gå på veggene da! Jeg tenker å være til nygødtscreeningen,barnelegesjekk,hørselstest er tatt. Blir sikkert mer stress å komme tilbake for de testeneDe bruker vel å si at man får være der ca 3 dager, men sist måtte jeg være der fra mandag til fredag og holdt på å gå på veggenealle anbefaler meg å bli så lenge jeg har muligheten nettopp for å slappe av litt, hverdagen kommer fort nok. Og blir nok på sykehuset til alle prøver av lillegutt er tatt (noen blir tatt etter viss antall timer etter fødsel), for å slippe å kjøre 1time tilbake etter en dag eller to
vet du hvordan det er der du skal føde?
Imorgen har jeg så veldig med tøy som må brettes, time hos fysio, time hos jm. Og så skal frøkna avgårde med svigers på julegateåpning (de ville gjerne ha henne med seg, så kunne jeg slappe av litt også), så får se om jeg får gjort noe med fødebagendenne gangen har jeg visst så veldig god tid, skjønner ikke det
Skjønner godt at du vil ha litt privatliv og at ikke alle trenger å vite at "nå er det i gang". Håper det ordner seg uten stress for din del, spennende nok denne tiden som kommer
Har de nærmest uttrykket om de ønsker eller ikke ønsker å vite når det begynner? F. Eks mamma vil helst ikke vite noe før det er overstått, ellers blir hun så nervøs
Det kan virke som jeg og frøkna har et tett bånd og det har vi jo (pappaen jobber endel så jeg er mest med henne, hun er så glad når han er hjemme), men jaggu kan hun provosere ogsådet er kun meg hun klyper og drar i håret, så tydelig at hun tester meg. Det er nok vanlig å teste den man er mest rundt. Men samtidig er hun helt fantastisk, jeg blir så stolt fordi hun lærer seg å telle
bare kommet til "1,2,3", men hun er så flink
![]()
pluss at jeg forsøker å forberede meg på at jeg MÅ være det så lenge, så får det heller være positivt om det bare er en 2-3 dager. 
Så greit at mammaen din har sagt slik!
Svigers har også sagt det, men samtidig så sender de sms eller ringer hver dag så om ord og handlinger henger sammen, det vil tiden vise..
min familie blir bare bekymret og stressa så jeg har sagt ifra til alle at vi heller sier ifra når hun har kommet og alt er fint. Vi har også sagt at avhengig av formen og hvordan vi føler for det,så spørs det om vi vil ha besøk på sykehuset også. (Ikke alle har fått beskjed når jeg tenker meg om, men vet noen kommer til å reagere på det så har ikke orket å ta den kampen enda.) Men det får vi se. Som førstegangs ønsker jeg kun å ha fokus på fødsel, babyen og vår lille familie, før alle andre

Dere skal vel ha frøkna inn så fort som mulig ? Hvor stor aldersforskjell blir det mellom de ?
denne gangen har jeg visst så veldig god tid, skjønner ikke det
bare kommet til "1,2,3", men hun er så flink

vårt valg og vår familie og min kropp..