Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Meg også, begynner å bli uutholdelig hele situasjonenHåper det blir baby på deg snart![]()
Meg også, begynner å bli uutholdelig hele situasjonenjm bestilte overtidskontroll på fredag og hvis Ingenting har skjedd til da så skal jeg høre om mulighet for igangsetting. Det kan hende lillegutt har det veldig fint i magen, men jeg har det ikke bra som jeg har det nå
![]()

Venter også veldig, men tror han liker seg i magenMåtte lillegutt komme snart nå, vi venter alle i spenning!![]()
NeeeeiHvorda gikk strippingen? Var du mer moden?
fortsatt ved det samme (2cm, mykt og tøyelig, hodet til baby høyt oppe), men hun røsket enda kraftigere denne gangen så blir spennende å se om det bare blir maserier igjen. Vondt i magen har jeg hvertfall
idag blødde jeg litt etterpå, og nå ikveld har jeg "lekket" brunt slim. Går ut fra at det var brunt fordi det har vært der siden jeg ble strippet 
Håper jo også det, men har ikke særlig tro på detOi, må følge med her inne framover for å se om du har babyen din i armeneSikkert sagt det noen ganger på andre tråder, men håper fødsel starter i natt
![]()
Hvordan går det med deg idag da? Positiv innstilling er braHåper jo også det, men har ikke særlig tro på detså nå klarer jeg å se frem til overtidskontroll imorgen
Hvordan går det med deg idag da?
![]()

Jeg har nok sett det et sted, men klarer ikke å holde styr. Hvor langt er du kommet?Positiv innstilling er bra
Går bra med meg, gidder ikke stresse før jeg i det minste har gått noen dager på overtid![]()