Jeg har såååå lyst på...

surt skumgodt!
kjøpte en pose i helgen og spiste hele - det var supergodt, selvom kvalmen kom etterpå..
 
Supersurt godteri med bringebærsmak! Yumyum... <3 men blir sår på tunga av det da :p
 
Karbohydrater! Potetstappe til middag og Mac & cheese til kvelds... begynner å få dobbelthake allerede :angel11
Heldigvis har jeg lyst på noe nytt hver dag. Og jeg som vanligvis er en skikkelig søtmons har nå mest lyst på salt.
 
Sitronkake, den de selger på Spar og meny. Er det bertas kanskje? Tror jeg må på en kjøretur etter middag :)
 
Har bare craving etter junk og mat jeg:D jeg som hater McDonald’s tenker ikke på noe annet:D
 
Nudler

Har ikke spist nudler på et par-tre år, liker dem ikke så veldig, så det var overraskende ☺️
 
Salami å brie er savn! Biff rører jeg ikke før jeg kan nyte den medium stekt!:hilarious: så kommer til og savne den også!
 
Her her fikk jeg akutt trang til å spise søtpotet fries, brekkbønner og aioli i går.... Ikke bare litt spesielt en gang
 
Etter inspirasjon her inne måtte jeg ha Ben&Jerry's i dag.. oppdaget også noe annet som var utrolig godt akkurat nå. Physalis! Det var helt urolig digg plutselig! :talk017
 
Back
Topp