Jeg har såååå lyst på...

Lite lyst på noe. Forrige uke ble det sushi torsdag, som smakte helt ålreit. Derfor ønsket jeg meg sashimi fredag - og det var det eneste som fristet lørdag. Det var såå godt på lørdag. Jeg kjenner jeg har litt lyst på det fortsatt! Mest pga mangoen og lime... mmmm. Ellers frustrerende å ikke ønske å ha noe, men blir uvel av å ikke spise.
 
Det eneste jeg virkelig har lyst på for tiden er lollipoppis (den på boks), bringebærsorbet, etc :p og så spiser jeg masse brød med kaviar for å kompensere for manglende spekeskinke!
 
Lakris... masse lakris. Kjøpte to lakris dødningehoder i smågodthylla i dag. Og herlighet, hadde jeg hatt posen full av lakris hadde jeg nok spist opp alt sammen :arghh: :rolleyes:
 
Melk! Ikke sånn supercraving- lyst, men like egentlig ikke melk noe særlig til vanlig, og nå er det mitt førstevalg i drikke hver morgen.
 
Sånne Brio fløtekarameller..! Hadde glemt at de eksister, og kanskje de ikke gjør det lenger heller?? Har ikke sett dem på evigheter... Typisk at jeg måtte komme på dem :p
 
Lakris... masse lakris. Kjøpte to lakris dødningehoder i smågodthylla i dag. Og herlighet, hadde jeg hatt posen full av lakris hadde jeg nok spist opp alt sammen :arghh: :rolleyes:
Vil og ha lakris. Kjøpte smågodt i går, samboer spiste ikke sitt da han var på jobb. Endte opp med å spise litt av lakrisen hans og :rolleyes:
 
En hel natts søvn uten å bli vekt av 2 åringen..... :sleep011
 
Back
Topp