Jeg har såååå lyst på...

En biff!! Sånn litt blodig og saftig:hungry:
Pleier seriøst ALDRI å ha lyst på det, men nå klarer jeg ikke å tenke på noe annet:smiley-angry017
Stille fra deg for tiden. Hvordan går det? :)

Har skikkelig lyst på milkshake og is!
Mat er litt forskjellig, men måtte bare ha hamburger etter TUL. Angra etterpå, da jeg ble kvalm :laughing001

Har ingen store lyster, men noe jeg gjerne inntar: vannmelon, lakris(gjerne Bülow) og litt surt eller salt smågodt. Ingenting jeg kan spise masse av, bortsett fra vannmelonxsmile9

Stille fra deg for tiden. Hvordan går det? :)

Denne her har jeg ikke sett:eek: Beklager, ellers så skulle jeg selvfølgelig ha svart deg:) Hvis du lurer fortsatt så går det bra:happy: Magen og lille vokser:love7 Over halvveis, og ser frem til September:love017 Håper det går bra med deg og:happy:

Hatt skikkelig lyst på sjokolade, kjeks eller lignende i hele dag :wacky:
Nå kapitulerte jeg og tok en sandwich-is fra fryser'n :rolleyes: Namnam :hungry: :)

I går hadde jeg såååå lyst på kjøttpølse med nudler Dessverre vsr butikken stengt da jeg hadde lyst på! Ellers vil jeg ha godteri nesten hele dagen lang

Har igjen fått mer dilla på salte ting, som også gjaldt før svangerskapet. Nå smaker salt potetgull og popcornet fra First Price(må være det) veldig godt!:)

Back
Topp