Jeg har såååå lyst på...

Har så lyst på fårepølse. Så misunnelig når ungene sitter å spiser det og jeg ikke kan :hilarious:

Har så lyst på fårepølse. Så misunnelig når ungene sitter å spiser det og jeg ikke kan :hilarious:
Nektet mannen og spise salami forgje svangerskap:hilarious: han måtte velge mellom salami og snus, snusen kunne jeg hvertfall lukte på:facepalm:

Salami, det er alltid det verste å gå glipp av i svangerskapet synes jeg. Og spekepølser. Åhh....

Smågodt! Men vi har fast regel her i huset at godteri kun er på lørdager, så må smøre meg med tålmodighet to dager til :hilarious:

Hadde veldig lyst på chicken mcnuggets med cheddardip + pomfri i dag.. Drømt om det i flere dager. Sååå fikk smiska meg til en tur til Flå i sta (ca 1 time en vei) for der er det drive-in Mcern :hello2
Nå har jeg lyst på sjokolade, men skal prøve å vente til i kveld :whacky011
Vært flink og ikke spist noe godis/kjeks/sjokolade hele uka, så unner meg litt nå i helga :happy119

ALT! Sulten sliter på, men dette svangerskapet må jeg virkelig være obs på vekta :rolleyes: Er bare å sette sportsklokka på lading, så jeg får begynt å følge med på bevegelsen min..

Hamburger, kebab.... Med masse dressing. Kjøtt generelt.

Jeg hadde lyst på godteri. Det fikk vi fiksa, så har ikke så lyst oå det nå mer nå:depressed::hilarious:

Back
Topp