Jeg har såååå lyst på...

Føler meg sååå kjip som ikke har lyst på noe. Helst isvann eller no friskt å drikke med isbiter :hilarious: bare bringebærjuice og farrismiks

Slutta mange ganger de siste 10 åra jeg :hilarious: Slutta i november nå sist, forferdelig de første par ukene, men gikk greit fordi jeg visste at det var fordi vi skulle prøve i desember. Gikk helt fint i jula, men nå har jeg konstant lyst på snus igjen :rolleyes: Får håpe dette var siste gangen jeg slutta......

Jeg og slutta med snus for noen år siden, men gikk over på nikotintyggis som jeg måtte bråslutte med når jeg fant ut at jeg var gravid. Saaavner nikotinen min :arghh: :angel8

Hehe herregud, nå klarte jeg ikke å legge fra meg kjeksa med ost og endte med Ritz kjeks med norveiga. Var godt det også!!

Vannmelon er sååå digg:woot: Bare synd det er feil tid på året:shifty:

Får tak i det i sånne små beger på Meny, men det blir jo veldig dyrt når jeg har lyst på hele tiden:rolleyes:

Noen som vet om andre butikker som har vannmelon nå?

Ritz og brie og druer, roastbiff med remulade og stekt løk, serranoskinke, masse masse kaffe....

Vannmelon er sååå digg:woot: Bare synd det er feil tid på året:shifty:

Får tak i det i sånne små beger på Meny, men det blir jo veldig dyrt når jeg har lyst på hele tiden:rolleyes:

Noen som vet om andre butikker som har vannmelon nå?
Jeg har kjøpt på Extra denne uken! :)

Snus.. skal være ærlig på at jeg savner den :hilarious:
Jaaaa, her og :( Slutta rett før (tidlig) positiv test. De første dagene var forferdelige, skikkelig problemer med å sove blant annet.

Tror dere at dere klarer å ikke starte med snus igjen etter endt amming? Akkurat nå er jeg faktisk ikke helt sikker selv altså...

Jaaaa, her og :( Slutta rett før (tidlig) positiv test. De første dagene var forferdelige, skikkelig problemer med å sove blant annet.

Tror dere at dere klarer å ikke starte med snus igjen etter endt amming? Akkurat nå er jeg faktisk ikke helt sikker selv altså...

Jeg begynte igjen etter amming med begge de to første, nesten for å feire at kroppen min var min igjen :P Men vil ikke være en mamma som snuser, og nå som kidsa har blitt så store håper jeg at jeg greier å holde meg til de har flytta ut :hilarious:

Savner snusen!

Lompepizza (jentungen spiste opp lompene etter skolen i dag) og salami! Blir lange mnd dette.

Back
Topp