Jeg har begynt å tenke vogn :P

Og en ting til!! Den MÅ ha lufthjul. herregud. Hvis ikke er det krise her jeg bor, midt i skogen :p
 
Gleder meg til å ta ibruk vår City Cross igjen :)



Sent from my iPhone using BV Forum
 
Noen med erfaring fra Odder barnevogn? Synst den var fin! Ikkje noe alle andre har kanskje? :) ImageUploadedByBV Forum1405370496.299497.jpg


♡ Termin 6. Februar ♡
 
Vi vurderte en vogn ikke alle har men tenkte på at hvis noe blir ødelagt osv så er det vanskelig å få nye deler?:) Den var veldig fin!!!


Sent from my iPad using BV Forum
Ja den ser eg! :)? denne skal vist vere ein dansk klassiker som ligg like høgt på lista som emmaljunga står det :) men vi har egentlig ikkje tenkt so mykje på vogn enda! Synst bere denne var litt fin :) kjekt om nokon har erfaring/høyrt om den før :)


♡ Termin 6. Februar ♡
 
Jeg har allerede kjøpt vogn....kanskje litt i tidligste laget,men kom over lagersalg så jeg var bare nødt......Kjøpte en babyactiv ballerina vogn....Sett noen tester som sier at det er en bra vogn....
 
ImageUploadedByBV Forum1405431863.729716.jpg Denne vil jeg da :) Edge duo med svingbare forhjul. Men nå fikk jeg litt sansen for den brio smile og!
 
Idag testet vi Babyjogger City Elite vognen og den er bare HELT fantastisk! Best i test, liten å lett og klappe sammen, lett å trille, mye bra på den man kanskje irriterer seg over på andre vogner (sånn som at det ikke er borrelås på klaffene så det ikke bråker eller ødelegges, men det er magneter) :) Forelsket oss helt i den!

De tåler også mye mere vekt enn feks brio osv, hele 34 kg tåler de!

Og de har en quickfold teknikk som gjør at man bare drar i ett 'håndtak' der barnet sitter også brettes hele vognen sammen! Den har også punkterinsfrie dekk!

Alle sammen, sjekk denne ut!:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Vi sikler på Emmaljunga mondial de luxe. Siden både jeg og mannen er høye passer denne veldig fint, og håndtakene kunne lett justeres (stoooort pluss for oss). Dessuten syns vi den er såå elegant og fin..:Heartred
 

Vedlegg

  • 187585.jpg
    187585.jpg
    28,5 KB · Visninger: 24
Hva er forskjellen på lettvektshjul og lufthjul, i praksis? Har begynt å se på vogner, og det er jammen en hel liten vitenskap. Prøvde litt i butikk i går, og vi fikk veldig sansen for sånne svingbare forhjul, veldig lett å manøvrere. Men det kan da umulig funke bra på vinter- og slapsevårføre? Det blir nok en lang ferd mot vogn. At jeg er rett over 1,80 høy gjør heldigvis utvalget en del mindre :D

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app
 
Hva er forskjellen på lettvektshjul og lufthjul, i praksis? Har begynt å se på vogner, og det er jammen en hel liten vitenskap. Prøvde litt i butikk i går, og vi fikk veldig sansen for sånne svingbare forhjul, veldig lett å manøvrere. Men det kan da umulig funke bra på vinter- og slapsevårføre? Det blir nok en lang ferd mot vogn. At jeg er rett over 1,80 høy gjør heldigvis utvalget en del mindre :D

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app


Lufthjul kan vel pungteres? Ville sett etter vogn med pungteringsfrie dekk:) Babyjogger sin har feks!:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hadde lufthjul på min og skal ha det igjen, syntes det er best å trille... Og det demper vel ekstra i humpler...

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
 
Har bassom baby fra forrige barn, stor og god bag, gode hjul. Veldig fornøyd, så skal ikke ha ny til neste


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Til sønnen min hadde jeg Emmaljunga Edge Duo Combi. Kjempe fin vogn, men for min del var den altfor tung og tustelig å få med seg.. så den solgte jeg.
Jeg gikk over til Babyjogger citi mini med han og var helt sinnsykt fornøyd.
Så denne gangen har jeg alt kjøpt meg Babyjogger City Elite med deluxe bag :) den er helt fantastisk!! Har jobbet i en barne/baby butikk og det er den vognen som det så og si aldri er noe galt med. Er helt forelsket i min kjempe praktiske vogn :D

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
Til sønnen min hadde jeg Emmaljunga Edge Duo Combi. Kjempe fin vogn, men for min del var den altfor tung og tustelig å få med seg.. så den solgte jeg.
Jeg gikk over til Babyjogger citi mini med han og var helt sinnsykt fornøyd.
Så denne gangen har jeg alt kjøpt meg Babyjogger City Elite med deluxe bag :) den er helt fantastisk!! Har jobbet i en barne/baby butikk og det er den vognen som det så og si aldri er noe galt med. Er helt forelsket i min kjempe praktiske vogn :D

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Jeg er også helt Babyjogger city elite frelst!!! :):)


Sent from my iPad using BV Forum
 
Lykkeloppa: har enda til gode å se en som er skuffet over City eliten til Babyjogger!:) ville sett den på butikk!:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Noen med erfaring fra brio happy duo? Nydelig vogn

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
Back
Topp