Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Noen med erfaring fra Odder barnevogn? Synst den var fin! Ikkje noe alle andre har kanskje? Vis vedlegget 68569
♡ Termin 6. Februar ♡
Ja den ser eg! ? denne skal vist vere ein dansk klassiker som ligg like høgt på lista som emmaljunga står det men vi har egentlig ikkje tenkt so mykje på vogn enda! Synst bere denne var litt fin kjekt om nokon har erfaring/høyrt om den førVi vurderte en vogn ikke alle har men tenkte på at hvis noe blir ødelagt osv så er det vanskelig å få nye deler? Den var veldig fin!!!
Sent from my iPad using BV Forum
Hva er forskjellen på lettvektshjul og lufthjul, i praksis? Har begynt å se på vogner, og det er jammen en hel liten vitenskap. Prøvde litt i butikk i går, og vi fikk veldig sansen for sånne svingbare forhjul, veldig lett å manøvrere. Men det kan da umulig funke bra på vinter- og slapsevårføre? Det blir nok en lang ferd mot vogn. At jeg er rett over 1,80 høy gjør heldigvis utvalget en del mindre
Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app
Nettside?Noen med erfaring fra Odder barnevogn? Synst den var fin! Ikkje noe alle andre har kanskje? Vis vedlegget 68569
♡ Termin 6. Februar ♡
Bere søk på google so kjem det opp litt forskjelligNettside?
Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
Til sønnen min hadde jeg Emmaljunga Edge Duo Combi. Kjempe fin vogn, men for min del var den altfor tung og tustelig å få med seg.. så den solgte jeg.
Jeg gikk over til Babyjogger citi mini med han og var helt sinnsykt fornøyd.
Så denne gangen har jeg alt kjøpt meg Babyjogger City Elite med deluxe bag den er helt fantastisk!! Har jobbet i en barne/baby butikk og det er den vognen som det så og si aldri er noe galt med. Er helt forelsket i min kjempe praktiske vogn
Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
Må kjøpes i danmark? Det blir for stress for min del, om det skulle gå noe galt med vogna.Bere søk på google so kjem det opp litt forskjellig
♡ Venter et Ivf mirakel 6.Februar ♡