Jeg har begynt å tenke vogn :P

Morellskatten

Gift med forumet
Februarlykke 2015
Septemberhjertene 2018
Ja, jeg er liiiitt i forkant tror jeg :p Med de to andre har vi vært så veldig praktiske, og hatt Simo Duo, som jo er perfekt for høst/vinter (og hofte-barn, som begge mine har vært). Men den har vi jo solgt - har en 5-6 år gammel tfk joggster sportsvogn, som helt sikkert gjør nytten når vi trenger det. Men altså - jeg sitter og sikler på silver cross vogner jeg nå :p Er sikkert (kanskje ihvertfall) sistemann det her, og en brukt en til 1500-3000 er da ikke sååååå gale??? ;) Blir jo bare brukt et halvår og så solgt igjen! Spørs hvordan de er å legge sammen og ha i bil da... mannen snakker om å kjøpe ny plug-in hybrid til høsten, og de er jo ikke dritstore...
 
Vi skal bruke den vi hadde til førstemann :) Emmaljunga med bag og separat sportsdel. I beige skinn, synes den er sååå fin <3


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg tror vi går for TFK joggster twist, med multi-x bag slik at det er mulig å ha barnet vendt mot deg litt lengre (og de har mulighet til å titte litt opp). Håndbrems er veldig viktig for meg, her er det nemlig mye bakker og berg, så jeg tror knær og andre ledd blir glade for å slippe å bremse vogna ;)
 
Jeg tror egentlig at jeg kommer til å bære ganske mye når vi kommer til sportsvogn-stadiet. Da er det jo sommer, og med en 3-åring og en 4-åring som går løs, gjør det ingenting å ha begge hendene fri ;)
 
Her blir det Emmaljungaen etter storesøster:) Helt topp vogn, er veldig fornøyd..
Men når lillebrøster blir født i februar, er det fremdeles et par mnd igjen til hun er 2 år, hun trenger kanskje vogn fortsatt? Evt tvillingvogn? Eller søskenbrett? noen med erfaringer?
 
Har lyst på emmaljunga. Men blir ikke å kjøpe før til høsten

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Jeg har og sett på Emmaljunga. Husker ikke hva den heter, men tenker en med to svingbare hjul foran. Har prøvd både med og uten svingbare hjul, og foretrekker klart de med svingbare hjul da jeg syntes de var mye lettere å manøvrere.
 
Vi skal kjøpe Basson startpakke 2, fra babyifokus:):)


Sent from my iPad using BV Forum
 
Vi har en sort emmaljunga mondial 2012 mod etter førstemann som vi er superfornøyd med :) har både vanlig understell og understell med svingbare forhjul til den.

Meeen, så har jeg lagt min elsk på bugaboo buffalo :) så om storebror fortsatt bruker vogna til å sove i i barnehagen på nyåret så kjøper jeg nok den i tillegg :D


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg har brio smile som jeg kjøpte til minsten for et års tid siden. Så mangler bare bag, så er den komplett. :) elsker den vogna!
 
Vi har så langt bestemt oss for Bugaboo Buffalo. Den er den vogna som passer oss best alt i alt, ser det ut til. Sort chassis og khaki stoff..:) Mmm!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Her blir det Emmaljungaen etter storesøster:) Helt topp vogn, er veldig fornøyd..
Men når lillebrøster blir født i februar, er det fremdeles et par mnd igjen til hun er 2 år, hun trenger kanskje vogn fortsatt? Evt tvillingvogn? Eller søskenbrett? noen med erfaringer?
lillemann er 20 mnd her nå, kan ikke huske sist vi brukte noe annet enn paraplytrilla :p men alle småttiser er jo ulike :)
 
Her blir det å dra fram den gamle simo duoen. Den funker som gull!
 
Å nå gleder jeg meg til en trilletur med baby :)
 
Vil ha emmaljunga edge duo med det nye understellet :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Her blir det bugaboo buffalo :)




❤️Februar 2015❤️

Taster på appen :)
 
lillemann er 20 mnd her nå, kan ikke huske sist vi brukte noe annet enn paraplytrilla :p men alle småttiser er jo ulike :)
Min er 18mnd nå, sover i vogna hver helg. Usikker på hvordan vi løser det til vinteren
 
Erfaringer med Basson Duo?:)


Sent from my iPad using BV Forum
 
Her leter vi frem edge duo kobi fra emmaljunga :) kjøpte den til jentungen og den er like nydelig som den var for snart 5 år siden! :) gleder meg til å bruke den! kanskje spesielt bag delen :p
 
Vi har en uppa baby Vista til mini nå, men denne tror jeg vi må selge og kjøpe en søskenvogn i stedet. Vi har i tillegg en quinny Zapp som er genial til bilsetet, eller om vi bare skal på tur med han. Han vil være ca året når magetrollet kommer. Vurderer tfk og bugaboo foreløpig. fordelen med bugaboo donkey er at den kan gjøres mindre om ikke begge er med, den tar mindre plass mens tfk en virker mer solid og har håndbrems. Sist bestemte vi oss egentlig for en bugaboo siden det var det vi hadde plass til i bilen, så kjøpte vi ny bil da var det ikke så nøye med type vogn, og vi gikk bort fra bugaboo noe vi har vært fornøyd med. Synes det er vanskeligere denne gangen når den må være dobbelt så stor, og plutselig har vi samme problemet som sist, trenger en liten vogn, for vi skal jo ha plass til hundeburet i bilen og
 
Back
Topp