Jeg har begynt å tenke vogn :P

Anbefaler mountain urban jungle! Den har vi, men jeg har ikke bag til, så skal kjøpe det om dette frøet i magen vokser som det skal. ;)


Sent from my iPhone using BV Forum
Me har hatt gode erfaringer med denne som søskenvogn:) eg vurderer ein slik til mini i magen også ( ikkje søskenvogn denne gongen). Den er veldig god å trille.
 
Eg må ha søsken vogn så må starte å tenke eg og:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Vi hadde emmaljunga Edge duo til andre, var kjempefornøyd med trillekomfort og størrelse på bagen, men den er jo litt stor og tung da.. Tenkte å se på en annen nå, kanskje en trehjuling. Bugaboo er utelukket, kjøpte en sånn og solgte den etter 2 måneder, syns den var grusom å trille. Selv på sommerføre klarte jeg ikke trille med bare 1 hånd, da dro den mot siden eller kom ut av styring pga en liten stein i veien.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Har en tfk joggster twist som bare er brukt til storebror. Han har kun brukt sportsvognen og kun til å sove i i barnehagen så bagen er helt ny.

Er fortsatt litt usikker på trehjuling, men syns Emmaljunga'n var stor og tung.
 
Ahh! Okei :) Jeg kikker litt på det nye understellet med svingbare forhjul! Liker den vogna såå godt. Til fleste hadde jeg city cross, men bagen var liten synes jeg.


Sent from my iPhone using BV Forum
Er det lufthjul med svingbare hjul? Noe annet blir uaktuelt Hehe. Sportsunderstellet blir dog supert på vinterføre. Men veldig tungvint å ha med seg i bil
 
Har en emmaljunga Mondial duo og en bugabo bee til småen på 7mnd, men skal ha bugaboo donkey når denne lille knøtten kommer


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Nå ble alt surr i systemet her:/ De som selger den vognen vi egentlig skulle ha hadde stengt med kort varsel når vi kjørte 2 timer for å se på vognen. Det satte mannemensen på prøve og nå vil han ikke tilbake:p Da var det pån igjen å lese testet av vogner og nå havnet vi kanskje på en trehjuling?! Vil jo i bunn og grunn ha 4 hjul, men har falt litt for Babyjogger City Elite!:) Fins det bag til den?


Sent from my iPad using BV Forum
 
Bruker vår gamle simo duo i starten. Stor robust og lun og god. Ja,tung,men det gjør ikke noe.

senere ønsker jeg en lettere sportsvogn hvor babyen ser mot meg. Har en babyjogger city mini gt nå. Den er super, men hadde nok ønsket at poden satt andre veien, ihvertfall når han var yngre!
 
Vi skal bruke vår Simo Kombi som vi hadde med første og. Elsker den vogna, passer oss perfekt :)


Sent from my iPad using BV Forum
 
Skal ha enten emmaljunga knallfornøyd sist med den, eller så vil jeg ha en Simo...

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
 
Vi kommer til å bruke emmaljunga edge duo som vesla brukte/bruker nå:) Også må vi enten ha en ny søskenvogn eller trille/sportsvogn, men veit ikke hva eller hvordan ennå..

Prinsesse juli 13☆
Venter nr 2 18.02.15♡
 
Hvordan kommer dere frem til vogner?:) Hva betyr mest for dere med de vognene dere har valgt? Vanskelig!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Vi fikk emmaljunga søskenvogn 2009 mod av ei venninne:) kunne ikke si nei til det:)


Juni icsi miracle 2013
Februar surprise 2015
 
Jeg har Bugaboo Cameleon, og er fornøyd med den. Nå har jeg to vognbarn, i og med at 4-åringen enda er avhengig av vogn. Men jeg håper ikke hun trenger det etter jul. Minste vil være 2,5 når lillesøster eller lillebror kommer, så vil være kjekt med vogn til henne en stund til kanskje. Så mulig vi kjøper Bugaboo donkey. Om 4-åringen da fortsatt trenger vogn innimellom må hun vel kanskje ha noe større og eget. På dagtid er hun i bhg, men i helger og ettermiddager er vi to som kan trille.
 
Emmaljunga Mondial med classic understell <3 Fy søren det er fine og gode vogner. Knallfornøyd med den vi hadde til førstemann og skal ha den igjen nå også :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Skal se på vogn vi nå!:) sjekke om vi får plass ved siden av buret:) Litt skummelt men gøy!:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Kan dere ikke legge ut bilde av ønskevognene da?:) Så kjekt å se de:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Vi har brio smile. ELsker den! Det som er kriteriet mitt er at vogna er lett å legge sammen, tar liten plass, sportsdelen kan snus begge veier og at den har stor og god kalesje.

ContactSheet-deepocean.jpg
 
ImageUploadedByBV Forum1405336252.005770.jpg

ImageUploadedByBV Forum1405336263.381928.jpg

Regner med det blir denne :D Men så usikker på farge




❤️Februar 2015❤️
 
Back
Topp