Jeg er bekymret, og trenger å få ut frustrasjon.

Så bra! Gratulerer!
 
Heia heia ! du klarer det!

Har følgt tråden siden du la den ut, å fytti så tøff du er !

Du har en hel gjeng damer her inne som heier masse på deg <3
:smiley-bounce016
 
He



Hei!

En liten oppdatering fra bv møtet :

Bv sa at jeg burde flytte nedover og jo før jeg får leilighet i boks jo bedre, det ser bedre ut for saken også, at jeg har en leilighet før jeg flytter nedover

Så da er det bare å legge inn bud:)
Lykke til ❤️
 
Takk, jeg er helt enig! <3 Håper virkelig han bestemmer seg for det. Han er i møte med banken nå(han ønsket fysisk møte istedenfor bare svare OK på mail, og for å få vite mer), jeg har også sendt han all økonomi her, så håper han hjelper meg <3

Iforhold til det du skriver mer at jeg trekkes mot noen som trenger meg, så kan det stemme..

HURRA FOR JAAAAAA!!!!!!! GRATULERER!!!!



Kanskje du kjenner igjen noe her:

http://rosenbehandling.com/er-du-medavhengig-vanligere-enn-man-tror/
 
Masse lykke til! Vi heier på deg!

Om du ikke allerede har fullført en utdannelse, sjekk med nav ift overgangsstønad og studiestønad. Ganske fint å studere med små barn etter er brudd, gikk fra under fattigdomsgrensen til ganske romslig økonomi. Også bedrer du levevilkårene for dere.
Man kan også søke bostøtte. :)
 
Masse lykke til! Vi heier på deg!

Om du ikke allerede har fullført en utdannelse, sjekk med nav ift overgangsstønad og studiestønad. Ganske fint å studere med små barn etter er brudd, gikk fra under fattigdomsgrensen til ganske romslig økonomi. Også bedrer du levevilkårene for dere.
Man kan også søke bostøtte. :)


Takk! Du det har jeg allerede gjort! Skal studere til høsten. Da får jeg overgangsstønad ø, utvidet barnetrygd, småbarnstillegg, stønad til studiesenter, stønad til barnepass + penger fra Lånekassen! Er så glad jeg bor i norge! Helt fantastisk at jeg kan studere og ha råd til å bo og leve i tillegg
 
Takk! Du det har jeg allerede gjort! Skal studere til høsten. Da får jeg overgangsstønad ø, utvidet barnetrygd, småbarnstillegg, stønad til studiesenter, stønad til barnepass + penger fra Lånekassen! Er så glad jeg bor i norge! Helt fantastisk at jeg kan studere og ha råd til å bo og leve i tillegg
Hvordan går det med deg? Håper alt går bra
 
Så utrolig sterk du er !
Det krever enormt mye å gjøre det du har gjort!
Heia deg,virkelig!!!:Heartred
Masse lykke til på veien videre
 
Hvordan går det med deg? Håper alt går bra

Hei!
Takk som spør.. han reiser på guttetur om et par helger, så da skjer det.. er hundre prosent klar på å gjøre dette .. problemet er bare at det virker som om han har fått en "åpenbaring" etter han har vært hos psykolog, han virker ikke så sint lengre, og jeg merker at jeg går rundt å tester han og at jeg ønsker på en måte at han skal bli sint igjen, sånn at det skal BLi lettere å gå.. han ble irritert og sint på meg i går, men det ga seg mye fortere enn han pleier.,
Så ting er klart vanskeligere nå. Klarer jeg å reise fra han med vårt felles barn til annen by å starte må Ny? Skal Jeg søke om besøksforbud(som pappa og advokat råder meg til)? Er han bare inni en god periode før han får "tilbakefall"? Merker han kanskje at noe er på gang derfor er han så grei? Jeg skal jo ikke nekte han samvær, men skal foreslå hver 3. helg, noe bv og advokat støtter meg i.. den samvittigheten altså❤️
 
Hei!
Takk som spør.. han reiser på guttetur om et par helger, så da skjer det.. er hundre prosent klar på å gjøre dette .. problemet er bare at det virker som om han har fått en "åpenbaring" etter han har vært hos psykolog, han virker ikke så sint lengre, og jeg merker at jeg går rundt å tester han og at jeg ønsker på en måte at han skal bli sint igjen, sånn at det skal BLi lettere å gå.. han ble irritert og sint på meg i går, men det ga seg mye fortere enn han pleier.,
Så ting er klart vanskeligere nå. Klarer jeg å reise fra han med vårt felles barn til annen by å starte må Ny? Skal Jeg søke om besøksforbud(som pappa og advokat råder meg til)? Er han bare inni en god periode før han får "tilbakefall"? Merker han kanskje at noe er på gang derfor er han så grei? Jeg skal jo ikke nekte han samvær, men skal foreslå hver 3. helg, noe bv og advokat støtter meg i.. den samvittigheten altså❤️
Han manipulerer deg, han vet du vurderer å dra. Ikke la han lure deg.
 
Hei!
Takk som spør.. han reiser på guttetur om et par helger, så da skjer det.. er hundre prosent klar på å gjøre dette .. problemet er bare at det virker som om han har fått en "åpenbaring" etter han har vært hos psykolog, han virker ikke så sint lengre, og jeg merker at jeg går rundt å tester han og at jeg ønsker på en måte at han skal bli sint igjen, sånn at det skal BLi lettere å gå.. han ble irritert og sint på meg i går, men det ga seg mye fortere enn han pleier.,
Så ting er klart vanskeligere nå. Klarer jeg å reise fra han med vårt felles barn til annen by å starte må Ny? Skal Jeg søke om besøksforbud(som pappa og advokat råder meg til)? Er han bare inni en god periode før han får "tilbakefall"? Merker han kanskje at noe er på gang derfor er han så grei? Jeg skal jo ikke nekte han samvær, men skal foreslå hver 3. helg, noe bv og advokat støtter meg i.. den samvittigheten altså❤️

Som sagt: når det brenner under beina, så gjør de alt. De blir til kattunger som skal lulle deg inn i sikkerheten av at JODA det går an, nååååå gjør jeg alt jeg skulle gjort for 5 år siden. Ikke gå på manipulasjonen. Det er bare enda ett bevis på at hans "psykopatiske" trekk. Det er en typisk handling fra en mann som er usunn.

Som sagt 2: når jeg truet med å gå kom min voldelige eks med en hel tirade av ting: han var såååå grei, han gav massasjer, han stilte opp med middager, han var bare blid, han skulle ta kontakt med politiet, namnsmannen, banken, slekta, alt. Alt som hadde vært tema over ÅR, som skulle vært tema før vi ble kastet ut av leiligheten av namnsmannen "den gang da" ..... ingen ting gjorde han når han hadde meg i sin harde voldelige hand. Kun når han innså at han var i ferd med å miste grepet om meg, kom disse tingene. De varer ikke, de er bare et blaff av desperasjon. Slike menn kan ikke endre seg.
 
Ganske sikker på at han manipulerer deg, ja. «Er jeg snill gutt en uke eller to så ordner alt seg». Og så er det på’n igjen... Dette har du jo gått igjennom før og han vet det funker.
 
Som sagt: når det brenner under beina, så gjør de alt. De blir til kattunger som skal lulle deg inn i sikkerheten av at JODA det går an, nååååå gjør jeg alt jeg skulle gjort for 5 år siden. Ikke gå på manipulasjonen. Det er bare enda ett bevis på at hans "psykopatiske" trekk. Det er en typisk handling fra en mann som er usunn.

Som sagt 2: når jeg truet med å gå kom min voldelige eks med en hel tirade av ting: han var såååå grei, han gav massasjer, han stilte opp med middager, han var bare blid, han skulle ta kontakt med politiet, namnsmannen, banken, slekta, alt. Alt som hadde vært tema over ÅR, som skulle vært tema før vi ble kastet ut av leiligheten av namnsmannen "den gang da" ..... ingen ting gjorde han når han hadde meg i sin harde voldelige hand. Kun når han innså at han var i ferd med å miste grepet om meg, kom disse tingene. De varer ikke, de er bare et blaff av desperasjon. Slike menn kan ikke endre seg.


Ååå... er så frustrerende dette ... takk for hjelpen ❤️
 
Ganske sikker på at han manipulerer deg, ja. «Er jeg snill gutt en uke eller to så ordner alt seg». Og så er det på’n igjen... Dette har du jo gått igjennom før og han vet det funker.

Du har nok rett her ja, og det er veldig godt for meg å få det bekreftet.
 
Som sagt: når det brenner under beina, så gjør de alt. De blir til kattunger som skal lulle deg inn i sikkerheten av at JODA det går an, nååååå gjør jeg alt jeg skulle gjort for 5 år siden. Ikke gå på manipulasjonen. Det er bare enda ett bevis på at hans "psykopatiske" trekk. Det er en typisk handling fra en mann som er usunn.

Som sagt 2: når jeg truet med å gå kom min voldelige eks med en hel tirade av ting: han var såååå grei, han gav massasjer, han stilte opp med middager, han var bare blid, han skulle ta kontakt med politiet, namnsmannen, banken, slekta, alt. Alt som hadde vært tema over ÅR, som skulle vært tema før vi ble kastet ut av leiligheten av namnsmannen "den gang da" ..... ingen ting gjorde han når han hadde meg i sin harde voldelige hand. Kun når han innså at han var i ferd med å miste grepet om meg, kom disse tingene. De varer ikke, de er bare et blaff av desperasjon. Slike menn kan ikke endre seg.

Han truer jo med og sier at om jeg noen gang hadde funnet meg en annen hadde jeg gjort han til en morder .. skremmende
 
Hei!
Takk som spør.. han reiser på guttetur om et par helger, så da skjer det.. er hundre prosent klar på å gjøre dette .. problemet er bare at det virker som om han har fått en "åpenbaring" etter han har vært hos psykolog, han virker ikke så sint lengre, og jeg merker at jeg går rundt å tester han og at jeg ønsker på en måte at han skal bli sint igjen, sånn at det skal BLi lettere å gå.. han ble irritert og sint på meg i går, men det ga seg mye fortere enn han pleier.,
Så ting er klart vanskeligere nå. Klarer jeg å reise fra han med vårt felles barn til annen by å starte må Ny? Skal Jeg søke om besøksforbud(som pappa og advokat råder meg til)? Er han bare inni en god periode før han får "tilbakefall"? Merker han kanskje at noe er på gang derfor er han så grei? Jeg skal jo ikke nekte han samvær, men skal foreslå hver 3. helg, noe bv og advokat støtter meg i.. den samvittigheten altså❤️

Ikke ha dårlig samvittighet for han på grunn av noen få dager hvor han klarer å oppføre seg. Husk på hvor mange år av livet ditt du har gitt han og all den tid og sjangser han har hatt til å være en bedre person i all denne tiden. Dette er meget sannsynlig bare et blaff av en god periode, men det betyr ikke at han er en forandret mann eller nå plutselig har byttet personlighet. Det er meget mulig at han har skjønt at han må oppføre seg nå fordi det ligger noe annet i luften i forholdet, og han føler på det. Eller kanskje han har fått hjelp av psykologen. Kjempefint om han har fått hjelp og er på bedringens vei, det vil bety mye for hans barn som da kanskje vil kunne få en stabil pappa i fremtiden. Men det betyr ikke at du skal bli eller ha dårlig samvittighet for å dra. Han har hatt sine sjangser, nå drar du. Er han så blitt en plutselig forandret mann, så er det kjempefint for han, for hans barn, og for en eventuell ny kjæreste, men det vil ikke ha noenting å si for om du nå skal forlate han eller ikke.

Husk på det. Du har all rett til å forlate han basert på alt det han har gjort og utsatt deg og barna for. Du har all rett til å forlate han, selv om han skulle ha vært en engel i alle år og aldri gjort en flue fortred. Du har all rett til å bestemme hvem som skal være en del av ditt liv, og hvem du skal være i et forhold med. Det er det ikke han som skal bestemme for deg, og hans godhet eller ondskap er heller ikke det som skal bestemme dette.

Stå stødig i ditt valg. Å være usikker er naturlig i en slik situasjon, du har funnet deg i mye veldig lenge, og det er kjempevanskelig å bryte ut. Man er blitt blind for ting, man har normalisert ting og man unnskylder ofte den som har utsatt en for vold. Alt dette er naturlig. Men det betyr ikke at du tar feil valg når du nå forlater han.
 
Back
Topp