Milliemoren
Flørter med forumet
Bra plan Milliemoren! ❤
At han plutselig (sikkert ikke for første gang) innser at "alt" er hans feil, gråter, og lover bot og bedring er vel det som kalles ett textbook example. Det er SÅ forventet og typisk!
Empati er altså ikke noe man utvikler sånn utav det blå fordi man har lest hva det betyr..
Du har nok trukket deg unna og blitt litt fjern for ham i denne prosessen din. Og du er sterkere enn du var, fordi du VET at han har mishandlet deg. Du har sluttet å unnskylde ham i hodet ditt, og da er mye gjort! Dette merker han, selv om han ikke vet detaljene enda. Så nå må han spille på sympatien din, i håp om at du forveksler sympati med kjærlighet. Det har du helt sikkert gjort før tenker jeg.
Jeg håper du holder oss oppdatert, jeg tenker i hvert fall ofte på deg. Hvis jeg hadde vært religiøs hadde du vært i mine bønner for å si det sånn
Lykke til hos barnevernet Prøv å gi dem tid til å komme med respons/innspill. Sånn at du er sikker på at de følger tråden i det du legger frem. Og hvis de sier eller spør om noe som gjør at du føler deg kritisert eller tvilt på: stopp, pust, tenk på datteren din, og svar. Du har alt på det rene, og du gjør det rette. Ikke bli fortvilet hvis du gråter, det kan være veldig skummelt å fortelle sånn fordi man frykter avvisning.. Men greit å være forberedt på at du kan oppleve litt motgang, bv må jo finne ut om du er mishandlet eller bare en hevngjerrig bitch
Tusen tusen takk for hjelpen- vanskelig å forklare hvor mye jeg setter pris på ordene dine og omtanken din Hadde det ikke vært for deg og dere andre her inne hadde jeg nok brukt mye lengre tid i denne prosessen. Jeg merker at jeg er så mye klarere til å forlate han nå enn jeg noen sinne har vart! Tusen takk for hjelpen!
Kanskje jeg skal spille av et lydopptak for barnevernet for å vise hvor grov den psykiske volden faktisk er?