Jeg er bekymret, og trenger å få ut frustrasjon.

Hei!

Jeg tenker så mye nå.. Og jeg snakket også med mamma på telefonen akkurat, og hun sier hun støtter meg om jeg tenker at det beste er å fytte til en annen by(der min far og mine besteforeldre og søsken bor). MEN at jeg må tenke på om det beste for barnet er å ikke være med sin pappa og besteforeldre her hjemme i denne byen vi bor i.. Og jeg også må sette meg i barnefarens sko, og tenke hvordan jeg hadde reagert om han hadde tatt fra meg datteren min og flyttet til en annen by..
Jeg har sagt til henne at far kanskje kunne hatt jenten sin hver 3. helg, da reiser jeg sammen med henne og leverer til far, og så kan jeg bo hos min mor den helgen.. Så jeg tenker ikke at far ikke skal få noe samvær.

PS! Mamma valgte å selge leiligheten sin til noen andre

da kan du svare at DET kunne barnefar tenkt på før han begynte med deittsekkoppførsel.

Hei!

Jeg tenker så mye nå.. Og jeg snakket også med mamma på telefonen akkurat, og hun sier hun støtter meg om jeg tenker at det beste er å fytte til en annen by(der min far og mine besteforeldre og søsken bor). MEN at jeg må tenke på om det beste for barnet er å ikke være med sin pappa og besteforeldre her hjemme i denne byen vi bor i.. Og jeg også må sette meg i barnefarens sko, og tenke hvordan jeg hadde reagert om han hadde tatt fra meg datteren min og flyttet til en annen by..
Jeg har sagt til henne at far kanskje kunne hatt jenten sin hver 3. helg, da reiser jeg sammen med henne og leverer til far, og så kan jeg bo hos min mor den helgen.. Så jeg tenker ikke at far ikke skal få noe samvær.

Lykke til! Jeg har jobbet for barnevernet og jeg har vært barnets/ barnas talsperson og midlertidig hjem. Min oppgave har vært å være beskytter for barnet/ barna og gi det/ de ro og omsorg så det/ de får trygghet imens foreldre eller den ene forelderen får ro til å stabilisere egen situasjon.

Så jeg har vært litt bindeledd mellom barn, foreldre og BV. Jeg har en steil holdning om at barnets beste kommer først. Jeg har derfor kun tatt oppdrag og involvert meg der jeg har fått klart og tydelig ja fra BV på at tilbakeføring til hjemmet har førsteprioritet. (Minus saker hvor direkte vold og misbruk av barnet/ barna har vært tilfelle).

Min erfaring er at det er den holdningen BV har så lenge foreldre/ forelderen er villig til forandring slik at barnet/ barna får det trygt hjemme. Barn har det opprinnelig best med sitt opphav så lenge hjemmet er deres beskyttelse.

Så sålenge du viser at BV ikke har noe å bekymre seg for fra din side, at du er barnas beskytter og den stabile som tar de vekk fra det som er utrygt så er min erfaring at BV er en utrolig god samarbeidspartner.

Jeg har vært involvert i ganske, mange saker. Det har vært alt fra foreldre- barnkonflikter til vold, rus, misbruk....... Det skal være ganske alvorlig for at en skal miste omsorgen for sine unger. Så du har ikke noe å frykte sålenge din intensjon er å ivareta dine unger.

BEKLAGER VELDIG LANG MELDING PÅ FORHÅND!!

Plan for barnevernmøtet i morgen:

1. Jeg tar ansvar her og ønsker å gi min datter stabilitet og trygghet
2. Jeg tar henne ut av utrygg situasjon, beskytte mot en ustabil far til tider
3. Jeg ønsker å gi min datter trygge rammer hvor hun er med trygge omsorgspersoner(meg og hennes besteforeldre, onkler og tanter.
4. Ønsker ikke at min datter skal vokse opp uten en far, komme frem til enighet ang. samvær. Jeg er utrygg når han er alene med henne pga, alkohol, klarer ikke å kontrollere sinne, mangel på tilstedeværelse og kosthold.
5. Jeg bryr meg ikke om materialisktiske ting, og ønsker kun hovedomsorgen for min datter.
6. Jeg tror at eneste måten å komme meg ut av forholdet er å flytte nedover til familie i annen by, kjøpe leilighet der å starte på ny, ellers er han i stand til å få oss tilbake til han igjen.
7. Jeg ønsker også at hans datter må få hjelp
8. Jeg merker at hann bruker mennesker rundt seg for at de skal fylle han med det han mangler, og at han også bruker sine barn til å fylla han med kjærlighet og at han trenger at de kysser han og klemmer han osv..

Spørsmål til BV:

Er det ok å ta med meg min datter å flytte og kjøpe leilighet i annen by så raskt som mulig?(jeg har fått lån og funnet leilighet nær besteforeldre, veldig barnevennlig område)

Jeg kan ikke flytte å ta med meg min datter om det er sjanse for at han kan få 50/50 fordeling.

Plan for møte med advokat:

spørsmål:

1. er det lov i følge loven å kjøpe leilighet i annen by å ta med min datter så raskt som mulig?
2. Er det noen sjanse for at han kan få 50/50?
3. Vise lydopptak for å vise hvor grov den psykiske volden faktisk er
4. Fortelle hvordan han behandler sine ansatte
5. Fortelle hvordan han var under min graviditet
6. Fortelle om hans alkoholmisbruk

Tilslutt vil jeg bare si at han virker som han har blitt bedre, etter han har gått til psykolog og leser en bok han har fått anbefalt av han. Kom han gråtende til meg i går å fortalte at han innser at alt er hans feil, at han ikke har visst hva empati er, at han skal støtte meg i studier fremover, og at han skal tenke meg på mine og våre barne behov. Hva tenker du iforhold til dette? Jeg tenker at han er veldig ustabil og dette forsterker at jeg ikke kan fortsette å bli. Jeg blir virkelig kjørt på mine følelser og jeg syns det er svært vanskelig å forholde seg til.. Klart at jeg kommer til å få dårlig samvittighet, og jeg syns veldig synd på han.

"Tilslutt vil jeg bare si at han virker som han har blitt bedre, etter han har gått til psykolog og leser en bok han har fått anbefalt av han. Kom han gråtende til meg i går å fortalte at han innser at alt er hans feil, at han ikke har visst hva empati er, at han skal støtte meg i studier fremover, og at han skal tenke meg på mine og våre barne behov"

Det er nok vanskelig for deg, men vær så snill og IKKE hør på det han sier!!! Dette er KLASSISK manipulasjon når ting ikke går psykopatens vei!!

Stor støtteklem fra meg

Last edited:
Helt ærlig? Jeg ville flyttet. Dersom han i ettertid viser at han har endret seg kan du senere ombestemme deg. Men i denne perioden hvor han tydeligvis trenger å få orden på alt, så bør hverken du eller barna være tilstede.

"Tilslutt vil jeg bare si at han virker som han har blitt bedre, etter han har gått til psykolog og leser en bok han har fått anbefalt av han. Kom han gråtende til meg i går å fortalte at han innser at alt er hans feil, at han ikke har visst hva empati er, at han skal støtte meg i studier fremover, og at han skal tenke meg på mine og våre barne behov"

Det er nok vanskelig for deg, men vær så snill og IKKE hør det han sier!!! Dette er KLASSISK manipulasjon når ting ikke går psykopatens vei!!

Stor støtteklem fra meg

Tusen takk! Snakket med advokat på telefonen som var svært positiv! Hun var enig at jeg skulle flytte og etter erfaring så sa hun at siden jeg har bevis, så er det IKKE noe risiko for meg å kjøpe leilighet i annen by å ta med meg min datter og at jeg er fleksibel til å stille på møter med bv og mekling. Hun sa også at det ikke er noen hovedregel at foreldre skal ha 50/50. Jeg har også lyd opptak som jeg kan spille av til sakkyndig om det blir en barnesak, som er et klart bevis hvordan han kan snakke selvom det er barn tilstede. Hun anbefalte også at jeg eventuelt kunne foreslå samvær med tilsyn hver 3. helg.

Tusen takk! Snakket med advokat på telefonen som var svært positiv! Hun var enig at jeg skulle flytte og etter erfaring så sa hun at siden jeg har bevis, så er det IKKE noe risiko for meg å kjøpe leilighet i annen by å ta med meg min datter og at jeg er fleksibel til å stille på møter med bv og mekling. Hun sa også at det ikke er noen hovedregel at foreldre skal ha 50/50. Jeg har også lyd opptak som jeg kan spille av til sakkyndig om det blir en barnesak, som er et klart bevis hvordan han kan snakke selvom det er barn tilstede. Hun anbefalte også at jeg eventuelt kunne foreslå samvær med tilsyn hver 3. helg.
Lykke til! Og hold oss oppdatert! Vi heier på deg vet du

Du kan bare droppe den siste biten om at han virker bedre. Det virker formildende, og det er ikke ditt ansvar å forsvare han eller noen ting. Det får være opp til det nøytrale bv å finne utav.

Hun mente også at bv ikke hadde gjort jobben sin riktig, da de ønsket å opprette undersøkelsessak når jeg skal bryte ut av forholdet, det at de ikke kunne garantere at Emilie ikke ville bli tatt fra meg, og at de ikke kunne vite at det ikke blir 50/50 fordeling. Advokaten skal ringe BV nå og snakke med dem.

Du kan bare droppe den siste biten om at han virker bedre. Det virker formildende, og det er ikke ditt ansvar å forsvare han eller noen ting. Det får være opp til det nøytrale bv å finne utav.

Hun mente også at bv ikke hadde gjort jobben sin riktig, da de ønsket å opprette undersøkelsessak når jeg skal bryte ut av forholdet, det at de ikke kunne garantere at Emilie ikke ville bli tatt fra meg, og at de ikke kunne vite at det ikke blir 50/50 fordeling. Advokaten skal ringe BV nå og snakke med dem.

Lykke til! Og hold oss oppdatert! Vi heier på deg vet du

Når jeg gikk i fra ex-samboeren min som både fysisk og psykisk mishandlet meg i 6år, så var han nøyaktig lik. I begynnelsen før jeg var klar til å gå ut av forholdet så var han ufattelig ufin, stygg og fæl mot meg. Etterhvert som jeg ble nedbrutt, avhengig av han, så ble han mer og mer dominerende og forferdelig. Av og til sa jeg at nå var det nok - så lovte han bot og bedring. Han skulle ta kontakt med banken, han skulle lage gjeldsordning, han skulle slutte med pillemisbruket, han skulle slutte med blablabla. Alt skulle bli bedre, når bare... Så fort han følte at jeg var trygt fiska inn igjen, så fant jeg alle inkassovarslene i en svart søppelpose - så vel som at han begynte å skrike og slå igjen. Når jeg endelig fikk støtte av ett menneske i mitt liv, og ble selvstendig, sterk, så at det var et liv også uten han der ute - så fikk pipa plutselig en annen lyd. Det tok HELT av. Først truet han med å ta livet av seg. Så ringte han mamma. Han ringte pappa. Han truet med å ta livet av seg om ikke dattera deres hjalp han. Han truet med at de måtte forklare meg hvorfor jeg skulle ta han tilbake. Han sendte 150 eposter, han ringte meg dag og natt. Han ringte og gråt og sa han hadde vært i banken og alt skulle ordne seg, på ordentlig! VIRKELIG, DENNE GANGEN. Han hadde vært hos kommunen med gjeldsordning, første avtaletime var gjort. Bla bla bla bla.

Det er typisk for manipulative kontrollerende mannfolk å komme med brannslukking når det plutselig brenner under beina på dem. Det betyr ingen ting annet enn at de plutselig, for første gang på lenge, merker at de ikke har kontroll. Og når trusler om fysisk og psykisk vold - så vel som faktisk utførelse av psykisk og fysisk vold - ikke lenger fungerer, så tar de ofte til tårene. Og desperate handlinger. Dessverre blir noen enda mer voldelig når de presses, mens andre prøver å skape fantastiske løgner og/eller blir deprimerte når de mister kontrollen. Det er ikke ditt ansvar, det er ikke ditt problem.

Synes det er ganske slemt av moren din å be deg om å sette deg i HANS sko, helt uforståelig for meg. Se for deg om datteren din hadde fortalt at kjæresten hennes var voldelig mot henne, skulle du be henne sette seg i hans sko??? What? Disse mannfolka fortjener absolutt NULL medfølelse. De har tusen sjanser til å ta seg sammen, men de gjør ikke det. De lever og ånder for å kontrollere andre og å suge livskraften ut fra andre for å føle seg bedre selv.

Ta vare på deg selv, kom deg langt unna.

PS: Forsøk å ikke bruke så mye tid på dette at BV ikke har gjort jobben sin riktig - jeg synes det virker mer som at det har vært litt uklar kommunikasjon pr telefon - ingen beslutninger er tatt og dere har hittil kun pratet uten at noen ting er bestemt. Da må det da være hovedformål å forsøke å hjelpe barnet deres, så vel som barnet hans, framfor å skulle frame barnevernet for å ha sagt feil setning eller vært uklare.

Når jeg gikk i fra ex-samboeren min som både fysisk og psykisk mishandlet meg i 6år, så var han nøyaktig lik. I begynnelsen før jeg var klar til å gå ut av forholdet så var han ufattelig ufin, stygg og fæl mot meg. Etterhvert som jeg ble nedbrutt, avhengig av han, så ble han mer og mer dominerende og forferdelig. Av og til sa jeg at nå var det nok - så lovte han bot og bedring. Han skulle ta kontakt med banken, han skulle lage gjeldsordning, han skulle slutte med pillemisbruket, han skulle slutte med blablabla. Alt skulle bli bedre, når bare... Så fort han følte at jeg var trygt fiska inn igjen, så fant jeg alle inkassovarslene i en svart søppelpose - så vel som at han begynte å skrike og slå igjen. Når jeg endelig fikk støtte av ett menneske i mitt liv, og ble selvstendig, sterk, så at det var et liv også uten han der ute - så fikk pipa plutselig en annen lyd. Det tok HELT av. Først truet han med å ta livet av seg. Så ringte han mamma. Han ringte pappa. Han truet med å ta livet av seg om ikke dattera deres hjalp han. Han truet med at de måtte forklare meg hvorfor jeg skulle ta han tilbake. Han sendte 150 eposter, han ringte meg dag og natt. Han ringte og gråt og sa han hadde vært i banken og alt skulle ordne seg, på ordentlig! VIRKELIG, DENNE GANGEN. Han hadde vært hos kommunen med gjeldsordning, første avtaletime var gjort. Bla bla bla bla.

Det er typisk for manipulative kontrollerende mannfolk å komme med brannslukking når det plutselig brenner under beina på dem. Det betyr ingen ting annet enn at de plutselig, for første gang på lenge, merker at de ikke har kontroll. Og når trusler om fysisk og psykisk vold - så vel som faktisk utførelse av psykisk og fysisk vold - ikke lenger fungerer, så tar de ofte til tårene. Og desperate handlinger. Dessverre blir noen enda mer voldelig når de presses, mens andre prøver å skape fantastiske løgner og/eller blir deprimerte når de mister kontrollen. Det er ikke ditt ansvar, det er ikke ditt problem.

Synes det er ganske slemt av moren din å be deg om å sette deg i HANS sko, helt uforståelig for meg. Se for deg om datteren din hadde fortalt at kjæresten hennes var voldelig mot henne, skulle du be henne sette seg i hans sko??? What? Disse mannfolka fortjener absolutt NULL medfølelse. De har tusen sjanser til å ta seg sammen, men de gjør ikke det. De lever og ånder for å kontrollere andre og å suge livskraften ut fra andre for å føle seg bedre selv.

Ta vare på deg selv, kom deg langt unna.

PS: Forsøk å ikke bruke så mye tid på dette at BV ikke har gjort jobben sin riktig - jeg synes det virker mer som at det har vært litt uklar kommunikasjon pr telefon - ingen beslutninger er tatt og dere har hittil kun pratet uten at noen ting er bestemt. Da må det da være hovedformål å forsøke å hjelpe barnet deres, så vel som barnet hans, framfor å skulle frame barnevernet for å ha sagt feil setning eller vært uklare.

Tusen takk for svarte - kjempe bra du har kommet deg ut og at du har det bra nå <3 Deilig å se at det er lys i tunellen. :)
Jeg vet han er ekstremt manipulerende ja, og jeg føler det er helt utrolig at det går an å være så ustabil, han har det virkelig ikke bra med seg selv og jeg håper han får hjelp! VIRKELIG!

Jeg er enig med deg iforhold til det mamma sa, skjønner ikke at hun plutselig viste empati for han når hun vet hvordan han er? Kanskje det egentlig er at hun ikke vil vi skal reise fra henne?

Tenker også at det er lurt vi kommer oss langt unna og får en ny start!

Jeg tenker heller ikke å fokusere på at BV har gjort litt feil, men jeg syns det var godt å få bekreftet fra advokaten at det ikke var helt rett måte å formulere seg på og at det gjerne var fordi hun var ung osv.

Vet mammaen din at han er voldelig og psykopatisk? Er enig i det som skrives over her, at det er spesielt av moren din å trekke frem hans behov i en såpass alvorlig situasjon. Kanskje hun ikke har erfaringen og den riktige innsikten i situasjonen, får nesten håpe det er årsaken. Men du skal på ingen måte ta hensyn til hans behov, slik du har gjort alt for lenge. Du skal ta hensyn til dine og barnas behov. Og i følge listen din, så er det ikke akkurat til barnas beste at dere blir rundt han. Nå er du så godt på vei, så ikke gi etter for noe nå! <3

Hei!

Du, jeg tror ikke moren din vet eller forstår situasjonen. Det var mange som mente at jeg burde fortsette å ha kontakt med min voldelige far også, og slik fortsatte volden i ytterligere år. Folk som ikke vet hva vold i nære relasjoner er, eller hvordan det ser ut, klarer ikke å sette seg inn i det. Så akkurat der tror jeg du skal drite litt i moren din sine meninger om samvær med barnefar. Hun vet ikke at det faktisk er skadelig for barnet ditt å ha samvær med far. Og at det er skadelig for deg å skulle fortsette å innordne livet ditt etter denne mannen. Så ikke hør på henne.

Vet mammaen din at han er voldelig og psykopatisk? Er enig i det som skrives over her, at det er spesielt av moren din å trekke frem hans behov i en såpass alvorlig situasjon. Kanskje hun ikke har erfaringen og den riktige innsikten i situasjonen, får nesten håpe det er årsaken. Men du skal på ingen måte ta hensyn til hans behov, slik du har gjort alt for lenge. Du skal ta hensyn til dine og barnas behov. Og i følge listen din, så er det ikke akkurat til barnas beste at dere blir rundt han. Nå er du så godt på vei, så ikke gi etter for noe nå! <3

Mamma vet det, og har visst det i alle år, og har egentlig alltid sagt at jeg må gå fra han.. Skjønner ikke helt hvorfor hun sa dette. Skal prøve å ikke tenke på det hun sa.. Hun skal være med i møtet i morgen med BV, håper bare hun ikke begynner å snakke om dette da

Jeg synes du har gode refleksjoner også høres det ut som at du har en god advokat. Så veien blir nok ryddigere etterhvert som at du går den.

Flytter du til et annet sted så er det BV i den byen som skal ha saken om det skulle bli noe rundt barnet ditt, men faller hun til ro og det ikke blir meldt inn bekymringer fra barnehage eller annen instans så skal det vel mye til at BV blir koblet på.

Da blir det nok mer enn samværssak mellom foreldre.

MEN: du kan ikke kreve at BV oppretter tilsynssak mot din eks uten at det blir opprettet en sak på deg også. BV har undersøkelse i begge hjem om en forelder kver tilsynssak. Sånn har det vært de årene jeg har vært involvert hvertfall.

Gratulerer med lån :) Det må være en lettelse oppi alt. Bra jobba :)

Når det gjelder eksen din så er anger fint, men det er stabilitet over tid han har tilgode å vise og det er jo det som blir hans egen jobb fremover. Den er det bare han og hans hjelpere som kan jobbe med, så jeg er enige med de som sier at du ikke må kjøpe den biten enda.

Du kan kun beskytte barnet ditt og gi dere stabil base og fredelig hverdag til alt blir klarere.

Stor klem <3

Eg nevnte for deg at dette ikkje var korrekt måte , huska du?

Nå har jeg lest hele tråden, og mange her har nok fått varsler i hytt og pine.. :hilarious:
Men fy søren for en gjeng dere er! ❤

Denne tråden har fått meg til å innse selv, at vold er ikke bare fysisk, men også psykisk. Og ved å vite eller bli fortalt kan vi forstå hvordan vi kan beskytte oss selv.

Og Milliemoren, du tror kanskje at du er/har vært svak. Men, det jeg har lært, er at jo svakere vi føler oss jo sterkere er vi egentlig... tenk å holde ut så mye fælt, for så å faktisk være sterk nok til å bryte ut.
Du kan føle deg manipulert og lurt, men du kan faktisk også si til deg selv at du også er intelligent nok til å vite og ta kontakt når noe føles altfor urimelig ut...

BEKLAGER VELDIG LANG MELDING PÅ FORHÅND!!

Plan for barnevernmøtet i morgen:

1. Jeg tar ansvar her og ønsker å gi min datter stabilitet og trygghet
2. Jeg tar henne ut av utrygg situasjon, beskytte mot en ustabil far til tider
3. Jeg ønsker å gi min datter trygge rammer hvor hun er med trygge omsorgspersoner(meg og hennes besteforeldre, onkler og tanter.
4. Ønsker ikke at min datter skal vokse opp uten en far, komme frem til enighet ang. samvær. Jeg er utrygg når han er alene med henne pga, alkohol, klarer ikke å kontrollere sinne, mangel på tilstedeværelse og kosthold.
5. Jeg bryr meg ikke om materialisktiske ting, og ønsker kun hovedomsorgen for min datter.
6. Jeg tror at eneste måten å komme meg ut av forholdet er å flytte nedover til familie i annen by, kjøpe leilighet der å starte på ny, ellers er han i stand til å få oss tilbake til han igjen.
7. Jeg ønsker også at hans datter må få hjelp
8. Jeg merker at hann bruker mennesker rundt seg for at de skal fylle han med det han mangler, og at han også bruker sine barn til å fylla han med kjærlighet og at han trenger at de kysser han og klemmer han osv..

Spørsmål til BV:

Er det ok å ta med meg min datter å flytte og kjøpe leilighet i annen by så raskt som mulig?(jeg har fått lån og funnet leilighet nær besteforeldre, veldig barnevennlig område)

Jeg kan ikke flytte å ta med meg min datter om det er sjanse for at han kan få 50/50 fordeling.

Plan for møte med advokat:

spørsmål:

1. er det lov i følge loven å kjøpe leilighet i annen by å ta med min datter så raskt som mulig?
2. Er det noen sjanse for at han kan få 50/50?
3. Vise lydopptak for å vise hvor grov den psykiske volden faktisk er
4. Fortelle hvordan han behandler sine ansatte
5. Fortelle hvordan han var under min graviditet
6. Fortelle om hans alkoholmisbruk

Tilslutt vil jeg bare si at han virker som han har blitt bedre, etter han har gått til psykolog og leser en bok han har fått anbefalt av han. Kom han gråtende til meg i går å fortalte at han innser at alt er hans feil, at han ikke har visst hva empati er, at han skal støtte meg i studier fremover, og at han skal tenke meg på mine og våre barne behov. Hva tenker du iforhold til dette? Jeg tenker at han er veldig ustabil og dette forsterker at jeg ikke kan fortsette å bli. Jeg blir virkelig kjørt på mine følelser og jeg syns det er svært vanskelig å forholde seg til.. Klart at jeg kommer til å få dårlig samvittighet, og jeg syns veldig synd på han.
Bra plan Milliemoren! ❤

At han plutselig (sikkert ikke for første gang) innser at "alt" er hans feil, gråter, og lover bot og bedring er vel det som kalles ett textbook example. Det er SÅ forventet og typisk! :wtf:
Empati er altså ikke noe man utvikler sånn utav det blå fordi man har lest hva det betyr..

Du har nok trukket deg unna og blitt litt fjern for ham i denne prosessen din. Og du er sterkere enn du var, fordi du VET at han har mishandlet deg. Du har sluttet å unnskylde ham i hodet ditt, og da er mye gjort! Dette merker han, selv om han ikke vet detaljene enda. Så nå må han spille på sympatien din, i håp om at du forveksler sympati med kjærlighet. Det har du helt sikkert gjort før tenker jeg.

Jeg håper du holder oss oppdatert, jeg tenker i hvert fall ofte på deg. Hvis jeg hadde vært religiøs hadde du vært i mine bønner for å si det sånn :rolleyes:

Lykke til hos barnevernet :) Prøv å gi dem tid til å komme med respons/innspill. Sånn at du er sikker på at de følger tråden i det du legger frem. Og hvis de sier eller spør om noe som gjør at du føler deg kritisert eller tvilt på: stopp, pust, tenk på datteren din, og svar. Du har alt på det rene, og du gjør det rette. Ikke bli fortvilet hvis du gråter, det kan være veldig skummelt å fortelle sånn fordi man frykter avvisning.. Men greit å være forberedt på at du kan oppleve litt motgang, bv må jo finne ut om du er mishandlet eller bare en hevngjerrig bitch:bag::angelic:

Back
Topp