Jeg blør...

Da var sykehuset ringt! Og hun var utrolig hyggelig hun jordmoren jeg snakket med :) var bare å komme, om JEG følte det slik. Og som hun sa, du er tredjegangs og vet hvordan en rie kjennes ut, men en fødsel er sjeldent lik så det kan gå fort og det kan gå sakte... Men da reiser jeg ihvertfall inn snart :)

Spennende! God tur inn, og håper du blir værende!

Her skjer det ting, ja :)
Lykke til :signs003
Håper at du rekker fram i tide.

Lykke til! Håper det går så fort som du orker når du kommer frem :)

Takk for det:) håper det blir en oppdatering fra Ahus og ikke her hjemme ;)
Masse lykke til! :) Høres veldig lurt ut å reise inn nå! :)
Det kan gå veldig fort, nå som kroppen din har fått jobbet så mye og forberedt seg godt!:)

Det håper jeg og. Kjipt om du blir sendt hjem nå. Hvilken uke er du i? Har JM sagt noe om du er moden?
Jeg er 39+6 i dag ;) har jordmortime i morgen hvor overtidstime etc skulle bli ordnet, håper jeg slipper å møte ;) ikke sjekket om jeg er moden..

Masse lykke til! :) Høres veldig lurt ut å reise inn nå! :)
Det kan gå veldig fort, nå som kroppen din har fått jobbet så mye og forberedt seg godt!:)
Ja nå har det blitt jobbet godt i dag! 9 timer med rier forrige lørdag, og rier siden kl 08 i dag, så da håper jeg at det har en virkning!

Da var sykehuset ringt! Og hun var utrolig hyggelig hun jordmoren jeg snakket med :) var bare å komme, om JEG følte det slik. Og som hun sa, du er tredjegangs og vet hvordan en rie kjennes ut, men en fødsel er sjeldent lik så det kan gå fort og det kan gå sakte... Men da reiser jeg ihvertfall inn snart :)
Så bra! Jeg blir jo rent stressa på dine vegne ;) Men nå venter jeg på min første, he he!

Masse lykke til! ☺️ De er så hyggelige på Ahus, så jeg er sikker på at du kommer til å bli tatt veldig godt imot ☺️

Back
Topp