Jeg blør...

Så spennendeeeee! Skal du ikke ringe sykehuset og melde statusen snart? Hihi :)

Jeg fødte tre timer etter noen få dråper med rosa blod, med førstemann.

Håper for din skyld at du har reist til føden nå, ellers kan du jo risikere å føde i bilen...! :-)
Dere får trå på gassen! :-)
Masse lykke til! :-)

Hva er status?? :-D

Æsj! Her har dt dabbet av!!!! Det er fortsatt rier, men nå er de kun skikkelig sterke og veldig uregelmessige... Setter jeg meg ned blir de nesten borte, men om jeg beveger meg øker de på....

Jeg fødte tre timer etter noen få dråper med rosa blod, med førstemann.

Håper for din skyld at du har reist til føden nå, ellers kan du jo risikere å føde i bilen...! :-)
Dere får trå på gassen! :-)
Masse lykke til! :-)
Oi, såpass ja!! Får håpe det tar litt lenger tid nå for meg med nr 3:)

Æsj! Her har dt dabbet av!!!! Det er fortsatt rier, men nå er de kun skikkelig sterke og veldig uregelmessige... Setter jeg meg ned blir de nesten borte, men om jeg beveger meg øker de på....
Kjedelig! Men det har jo ikke gitt seg helt! Håper det tar seg opp igjen!

Kjedelig! Men det har jo ikke gitt seg helt! Håper det tar seg opp igjen!
Vi har vært hos foreldrene mine ett par timer nå, da de skal ha ungene. Men det dabbet omtrent helt av når vi var der så vi tok med ungene hjem igjen... Nå som jeg er hjemme så kommer det jaggu tettere og vondere rier... Blir sprø jeg...

Vi har vært hos foreldrene mine ett par timer nå, da de skal ha ungene. Men det dabbet omtrent helt av når vi var der så vi tok med ungene hjem igjen... Nå som jeg er hjemme så kommer det jaggu tettere og vondere rier... Blir sprø jeg...
Hmm.. en liten luring altså! Kjedelig at det går sånn opp og ned, men høres jo ut som om en fødsel ikke er langt unna..!

Hmm.. en liten luring altså! Kjedelig at det går sånn opp og ned, men høres jo ut som om en fødsel ikke er langt unna..!
Skulle virkelig ønske det, nå kjennes det snart ut som om hele korsryggen snart spjærer.... Nr 3 er en luring sier de, det tror jeg også ;)

Nå kom det brått mere blod og slim igjen. Denne gangen ganske så friskt blod, i dagtidlig var det mer rosa blod...

Vet du, jeg har virkelig en liten sperre for å ringe dit... Vet ikke hvorfor, men jeg er så "redd" for at dette ikke er noen ting, og at da er det bare å reise hjem igjen... Da vet jeg ganske så sikkert at jeg kommer til å grue meg kjempe mye mer neste gang jeg må ringe....

Vet du, jeg har virkelig en liten sperre for å ringe dit... Vet ikke hvorfor, men jeg er så "redd" for at dette ikke er noen ting, og at da er det bare å reise hjem igjen... Da vet jeg ganske så sikkert at jeg kommer til å grue meg kjempe mye mer neste gang jeg må ringe....

Skjønner godt hva du mener, men siden det er frisk blod burde du ringe :) er jo ikke sikkert du trenger å dra inn men bare ta en prat med jordmor:)

Spennende :-)
Jeg hadde ringt føden... tenker at det er en baby inni der så greit å ringe :-)

Ville ringt siden det er friskt blod! Det er ikke sikkert du trenger å reise inn, men greit få snakket med jordmor og at de vet om deg:)

Spennende :-)
Jeg hadde ringt føden... tenker at det er en baby inni der så greit å ringe :-)
Ja jeg tenker jo på det jeg også, men er så usikker på om det i det hele tatt er vits i å ringe om det er så tidlig... Flott å være 3 gangs;) haha!

Ja jeg tenker jo på det jeg også, men er så usikker på om det i det hele tatt er vits i å ringe om det er så tidlig... Flott å være 3 gangs;) haha!

Jeg er 4.gangs og hadde ringt :-)
Ser ikke poenget med å la vær liksom...

...min 3.mann kom i ambulansen fordi jeg "skulle bare".

Back
Topp