Du har hele dagen på degHåper jeg kommer etter deg om noen dager! Kjenner jeg blir litt misunnelig!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du har hele dagen på degHåper jeg kommer etter deg om noen dager! Kjenner jeg blir litt misunnelig!
Jeg skal også på Ahus, men vi bor bare 10 min unna, så drøyer med å ringe føden enda.Styrer og ordner her også, skulle nesten tro vi fikk besøk jeg skal på Ahus, du da?
Heldiggris!bmye som kan skje på 70 minutters reisevei når det er nr 3 føler jegJeg skal også på Ahus, men vi bor bare 10 min unna, så drøyer med å ringe føden enda.
Takk, det håper jeg også!!Så spennende!! Håper det kommer et nytt familiemedlem til verden i løpet av dagen da! Masse lykke til!
Jeg skal også på Ahus, men vi bor bare 10 min unna, så drøyer med å ringe føden enda.
Tviler på at det skjer så fort, men vi får se.. jobbe og male og rive litt.. kanskje det gjør susenDu har hele dagen på deg
Jeg håper det kan skje så fort våknet jo opp uten noe tegn, så brått kom det bare litt blod og rett etterpå startet riene! Får bare håpe riene har kommet for å bliTviler på at det skjer så fort, men vi får se.. jobbe og male og rive litt.. kanskje det gjør susen
Ja.. kan jo skje plutselig! Du har da i alle fall tydelige tegn!! :-D Heier på deg og jenta di ;-)Jeg håper det kan skje så fort våknet jo opp uten noe tegn, så brått kom det bare litt blod og rett etterpå startet riene! Får bare håpe riene har kommet for å bli