Jeg blør...

Hehe;) leste nå at det mest sannsynlig er en tegningsblødning jeg har, så da får vi vente litt til ;)
Men det kommer vel av at mormunnen åpner seg? :) Så lang reise vei så ville jeg ringt,det kan jo være travelt på fødestua også.
Det er kjempe fint vær her borte så dere kan jo ta en rusle tur og spise litt hvis det ikke skulle være fødsel rett rundt hjørnet ;)
 
Men det kommer vel av at mormunnen åpner seg? :) Så lang reise vei så ville jeg ringt,det kan jo være travelt på fødestua også.
Det er kjempe fint vær her borte så dere kan jo ta en rusle tur og spise litt hvis det ikke skulle være fødsel rett rundt hjørnet ;)
Ja, det er nok mormunnen som åpnes! Nå kom jaggu meg den digre slimproppen også!!! Den har gått en gang tidligere, men har vel dannet seg en ny siden sist... Den var ekkel, måtte ta bilde og vise mannen, haha!!
 
Ja, det er nok mormunnen som åpnes! Nå kom jaggu meg den digre slimproppen også!!! Den har gått en gang tidligere, men har vel dannet seg en ny siden sist... Den var ekkel, måtte ta bilde og vise mannen, haha!!
Haha ! Så deilig :D
 
Fader, du er sta, altså! :p Jeg hadde ringt. ;)
Krysser fingrene for fødsel!
 
Ja, det er nok mormunnen som åpnes! Nå kom jaggu meg den digre slimproppen også!!! Den har gått en gang tidligere, men har vel dannet seg en ny siden sist... Den var ekkel, måtte ta bilde og vise mannen, haha!!

Hehehe, meget delikat. :p
 
Jeg vil også ha ekle slimpropper og blod på papiret :p

Lykke til Lovebelly! Jeg er helt lik som deg, kommer ikke til å ringe føden før jeg virkelig må. Tar en time til fredrikstad, og det er en svingete hullete vei, som jeg helst vil slippe å kjøre mange ganger på rad.
 
Jeg fødte på en time nå, håper du ikke kopierer det! ;-) lykke til!!
 
Lykke til :)
 
Jeg vil også ha ekle slimpropper og blod på papiret :p

Lykke til Lovebelly! Jeg er helt lik som deg, kommer ikke til å ringe føden før jeg virkelig må. Tar en time til fredrikstad, og det er en svingete hullete vei, som jeg helst vil slippe å kjøre mange ganger på rad.
Kjører ikke gjennom trøsken vel? Eller missingmyr? De veiene har nok startet mange fødsler i Østfold ;)
 
Ja, det er nok mormunnen som åpnes! Nå kom jaggu meg den digre slimproppen også!!! Den har gått en gang tidligere, men har vel dannet seg en ny siden sist... Den var ekkel, måtte ta bilde og vise mannen, haha!!
Hahaha!! Jeg vil også se!!! :D
 
Skulle kjørt der vi også om jeg skulle føda på Fredrikstad denne gangen også, men valgte heller Ahus... Husker med førstemann, trøsken gjorde ikke riene noe bedre...

Slapp å kjøre den med rier sist gang, for jeg ble lagt inn med svangerskapsforgiftning. Men kjørte der en del ganger pga kontroller og ekstra UL. Og ble så innmari lei. Og jeg kan lett se for meg at det ikke er noe hyggelig vei med rier!
Vi vurderte faktisk Ahus vi og, bare for å slippe veien. Men så tok vi ikke sjansen, tilfelle vi måtte kjøre midt i rushen :p
 
Lykke til :) hold oss oppdatert!

-har selv blod i trusa.. men det er mørkt så regner med det er "gammelt" ingen rier eller plagsomme kynnere så vet ikke jeg nei :p
 
Nervepirrende.... Jeg hadde nok ikke turt å vente med såpass lang vei til sykehuset, men kjenner meg igjen på angsten for å bli sendt hjem også... ;)
 
Back
Topp