Ventetiden er bare kjip. Har ikke funnet ut mer å gjøre enn å spise det jeg trenger og hvile mest mulig frem til blodprøven. Er lei podcaster og litt lei scrolling på mobil. Legger meg tidlig hver dag så neste dag går fortere5 dager etter innsett av 5-dagers, og jeg aner ikke hvordan jeg skal få tiden til å gå når jeg føler forsøket ikke var vellykket og jeg må vente helt til testdato for å bekrefte, for så å vente på mensen… og jeg VET jo at det kan ha gått helt fint, men har så mye murringer at det umulig kan være et godt tegn…
Hva gjør dere i den forferdelige ventetiden?
Så godt at det er gjort nå3 egg er bedre en ingen. Man trenger at en overlever til innsett.Da var det gjort. Overraskende lite vondt. Man legen sa at dersom man har født før, så er det ofte mindre vondt. Fikk kun ut tre egg. Jeg er egentlig allerede i hodet mitt i planleggingen av neste forsøk og veldig forberedt på at ingen blir befruktet. Evig pessimist.
Bare 1 overlevde til innsett hos meg. (Fikk beskjed idag at resten klarte seg ikke) Vi er optimister med erfaringer føler jeg. Forstår godt tankene for jeg planlegger også mitt neste uttak mens jeg håper at spiren klorer seg fast nå. Krysser fingrene for at det går bra med demSender en god klem