Januar 2025

Takk for utfyllende svar. Dette var jo interessant! Pleier man å få opplyst dette?
Finnes det noe statistikk på kvalitetsgradering og vellykket forsøk? Er det f.eks. større sannsynlighet for graviditet ved å vente lenger før det settes inn? Jeg har satt inn 2-dagers og er suuuuoerspent..

Egguttak i morgen. Livets første. Liker så dårlig når man ikke vet hva man går til. Så mye grubling på smerter, om de får ut noen egg osv. skulle egentlig ønske jeg kunne sove fra nå og til etter et evt. insett:dead:
Skal ikke lyve.. jeg synes det var skikkelig vondt, men du kommer til å klare det. Det tar ikke så lang tid. Livmoren min ligger bakovervendt så mulig de måtte dytte litt ekstra for å få eggstokkene frem og at det var derfor det var ekstra vondt for meg. Det hjalp uansett å puste og godt og tenke at hvert stikk betyr at de kanskje fikk ut et egg :Heartpink Jeg følte meg godt ivaretatt av sykepleier. Masse lykke til :Heartpink

5 dager etter innsett av 5-dagers, og jeg aner ikke hvordan jeg skal få tiden til å gå når jeg føler forsøket ikke var vellykket og jeg må vente helt til testdato for å bekrefte, for så å vente på mensen… og jeg VET jo at det kan ha gått helt fint, men har så mye murringer at det umulig kan være et godt tegn…

Hva gjør dere i den forferdelige ventetiden? :Heartred

Da var det gjort. Overraskende lite vondt. Man legen sa at dersom man har født før, så er det ofte mindre vondt. Fikk kun ut tre egg. Jeg er egentlig allerede i hodet mitt i planleggingen av neste forsøk og veldig forberedt på at ingen blir befruktet. Evig pessimist.
Å, så bra det ikke var så vondt for deg :Heartpink Håper eggene klarer seg! Klem til deg

5 dager etter innsett av 5-dagers, og jeg aner ikke hvordan jeg skal få tiden til å gå når jeg føler forsøket ikke var vellykket og jeg må vente helt til testdato for å bekrefte, for så å vente på mensen… og jeg VET jo at det kan ha gått helt fint, men har så mye murringer at det umulig kan være et godt tegn…

Hva gjør dere i den forferdelige ventetiden? :Heartred

Sniker meg inn til dere januar-damene!
Det kan være et godt tegn Jeg tror vi fort er veldig oppmerksom på hva vi føler, og tenker fort det værste ut i fra det.
Jeg hadde mye både murringer, men også sterke smerter i magen fra noen dager etter innsett og et par uker etter det. Våknet mange ganger om natta med sterke smerter. Var sikker på at kroppen støtet det vekk. Men, smertene gikk over og den lille er fremdeles inni der! (10+3). Murringene er nok normalt, men de sterke smertene fant jeg aldri ut hva var.
Det forsvant etterhvert ihvertfall :)
Lykke til! :Heartred

Tusen takk for svar. Da tenker de innsett av 3 dagers. Hvis det er noen som overlever så lenge :nailbiting:
Det er som regel 3 eller 5dagers de setter inn. Jeg er i uke 24 med min 3dagers nå :Heartred krysser fingrene for deg, husk at kvalitet er bedre enn kvantitet!

Back
Topp