Januar 2024

11 dpo her. Har startet testing, bare fordi. Skygge i dag, enten sterkere i morgen, eller bust. Mitt absolutt siste innsett overhode, så det er .... nervepirrende. En god del smerter i magen i dag + svært irritabel. Så enten pms eller graviditet.

Hyggelig at du spør :Heartred det ble ingen på frys, da de ikke utviklet seg godt nok, men det gjør ikke så mye. Jeg var så innstilt på det, og er bare veldig glad for at jeg fikk et godt til innsett. Hvis det ikke går nå, så hopper vi over til forsøk i det offentlige :) Hvordan går det med deg? Blir det innsett ila neste syklus?
Håper det går nå, men godt å ha en plan uansett! :Heartred Det går helt ok her. Jeg vil bare gå videre. Jeg ringer til klinikken i morgen for å høre om vi kan ha innsett i neste syklus :)

Fortsatt strek, og en sjekk på testetøs-tråden bekreftet at også andre ser strek. Denne gangen kunne det sees med egne øyne innen utgangen av avlesningsperioden. Men må ha (minst) en dag til med data...
Måtte innom testetøstråden for å sjekke. Strek, uten tvil! :Heartred Håper for deg!

Fortsatt strek, og en sjekk på testetøs-tråden bekreftet at også andre ser strek. Denne gangen kunne det sees med egne øyne innen utgangen av avlesningsperioden. Men må ha (minst) en dag til med data...
Var absolutt strek der ja ❤️ Kjenner det stadig frister mer og mer å teste tidlig.. Men jeg orker ikke tanken på en kjemisk..

Har soleklart symptomer som ikke er normalt før Forventet mensen, men Cyclogest gir mye de samme greiene..

Får smøre meg med tålmodighet.. 8 dager til test dag.. Det er såååå lenge det....

Var absolutt strek der ja ❤️ Kjenner det stadig frister mer og mer å teste tidlig.. Men jeg orker ikke tanken på en kjemisk..

Har soleklart symptomer som ikke er normalt før Forventet mensen, men Cyclogest gir mye de samme greiene..

Får smøre meg med tålmodighet.. 8 dager til test dag.. Det er såååå lenge det....
Jeg hadde en tilsvarende strek forrige innsett, og den forsvant. Og med yngste var det tydeligere strek på samme dag. Så jeg venter med å konkludere.

Ikm fredag, blodprøve mandag. Tenker at mandag gir fasitsvar.

Jeg hadde en tilsvarende strek forrige innsett, og den forsvant. Og med yngste var det tydeligere strek på samme dag. Så jeg venter med å konkludere.

Ja helt enig.. Sånn jeg tenker også.. Men krysser fingrene for oss alle

Sånn hadde jeg også tenkt, men det er jo fint å se strek uansett. Jeg har også blodprøve mandag, men tror ikke jeg kommer til å teste før imorgen. Kroppen min har vært så stresset og utafor den siste tiden at jeg blir nesten sjokkert hvis det går denne runden… Men jeg håper jo veldig!

Sånn hadde jeg også tenkt, men det er jo fint å se strek uansett. Jeg har også blodprøve mandag, men tror ikke jeg kommer til å teste før imorgen. Kroppen min har vært så stresset og utafor den siste tiden at jeg blir nesten sjokkert hvis det går denne runden… Men jeg håper jo veldig!
Krysser fingrene for deg

Nei vettu...! Etter 7 innsett- nr 8 nå - så røk den første tidlig testen.. Der var det jaggu meg strek gitt.. Lett påvirkelig denne runden tydeligvis :) Fremdeles 8 dager til test dag - så mye kan skje! Men positivt forsøk er det iallefall! ❤️
Gratulerer! Hvilken dag er du på nå?

Back
Topp