SåHei jeg hadde også innsett av blasto i går (fersk), så bare 6 dpo i dag. Vil spole fram til helgen slik at jeg kan teste Lykke til!
Så spennende Masse lykke til i dagene fremover.Fikk satt inn fersk blasto den 24. Er 11 i dag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
SåHei jeg hadde også innsett av blasto i går (fersk), så bare 6 dpo i dag. Vil spole fram til helgen slik at jeg kan teste Lykke til!
Så spennende Masse lykke til i dagene fremover.Fikk satt inn fersk blasto den 24. Er 11 i dag
Så spennende Når tenker dere starte testingen? Noe symptomer ?Jeg satt inn fersk 4-dagers på fredag, så er 8 dpo idag.
Blir nok ikke før tidligst imorgen. Mulig jeg venter til 11 dpo.Så spennende Når tenker dere starte testingen? Noe symptomer ?
Håper det går nå, men godt å ha en plan uansett! Det går helt ok her. Jeg vil bare gå videre. Jeg ringer til klinikken i morgen for å høre om vi kan ha innsett i neste syklusHyggelig at du spør det ble ingen på frys, da de ikke utviklet seg godt nok, men det gjør ikke så mye. Jeg var så innstilt på det, og er bare veldig glad for at jeg fikk et godt til innsett. Hvis det ikke går nå, så hopper vi over til forsøk i det offentlige Hvordan går det med deg? Blir det innsett ila neste syklus?
Mange klemmer til deg.Testet i dag. Var helt hvit...gikk nok ikke denne gang heller. Går nok ikke dette her
Måtte innom testetøstråden for å sjekke. Strek, uten tvil! Håper for deg!Fortsatt strek, og en sjekk på testetøs-tråden bekreftet at også andre ser strek. Denne gangen kunne det sees med egne øyne innen utgangen av avlesningsperioden. Men må ha (minst) en dag til med data...
Var absolutt strek der ja Kjenner det stadig frister mer og mer å teste tidlig.. Men jeg orker ikke tanken på en kjemisk..Fortsatt strek, og en sjekk på testetøs-tråden bekreftet at også andre ser strek. Denne gangen kunne det sees med egne øyne innen utgangen av avlesningsperioden. Men må ha (minst) en dag til med data...
Dette var 2 forsøk men 3 innsett. Da har vi bare 1 forsøk igjen i det offentlige. Men tror det må vente litt.Mange klemmer til deg.
Hvor mange forsøk har du hatt? Er det IVF du har prøvd?
Sender deg en klem Dette løpet vi står i her inne er rimelig brutalt til tider.Testet i dag. Var helt hvit...gikk nok ikke denne gang heller. Går nok ikke dette her
Jeg hadde en tilsvarende strek forrige innsett, og den forsvant. Og med yngste var det tydeligere strek på samme dag. Så jeg venter med å konkludere.Var absolutt strek der ja Kjenner det stadig frister mer og mer å teste tidlig.. Men jeg orker ikke tanken på en kjemisk..
Har soleklart symptomer som ikke er normalt før Forventet mensen, men Cyclogest gir mye de samme greiene..
Får smøre meg med tålmodighet.. 8 dager til test dag.. Det er såååå lenge det....
Ja helt enig.. Sånn jeg tenker også.. Men krysser fingrene for oss alleJeg hadde en tilsvarende strek forrige innsett, og den forsvant. Og med yngste var det tydeligere strek på samme dag. Så jeg venter med å konkludere.
Ikm fredag, blodprøve mandag. Tenker at mandag gir fasitsvar.
Idag er 12 dpo? Det kan fortsatt være håp om strekTestet i dag. Var helt hvit...gikk nok ikke denne gang heller. Går nok ikke dette her
Sånn hadde jeg også tenkt, men det er jo fint å se strek uansett. Jeg har også blodprøve mandag, men tror ikke jeg kommer til å teste før imorgen. Kroppen min har vært så stresset og utafor den siste tiden at jeg blir nesten sjokkert hvis det går denne runden… Men jeg håper jo veldig!Jeg hadde en tilsvarende strek forrige innsett, og den forsvant. Og med yngste var det tydeligere strek på samme dag. Så jeg venter med å konkludere.
Ikm fredag, blodprøve mandag. Tenker at mandag gir fasitsvar.
Krysser fingrene for degSånn hadde jeg også tenkt, men det er jo fint å se strek uansett. Jeg har også blodprøve mandag, men tror ikke jeg kommer til å teste før imorgen. Kroppen min har vært så stresset og utafor den siste tiden at jeg blir nesten sjokkert hvis det går denne runden… Men jeg håper jo veldig!
Hurra!!Nei vettu...! Etter 7 innsett- nr 8 nå - så røk den første tidlig testen.. Der var det jaggu meg strek gitt.. Lett påvirkelig denne runden tydeligvis Fremdeles 8 dager til test dag - så mye kan skje! Men positivt forsøk er det iallefall!
Gratulerer! Hvilken dag er du på nå?Nei vettu...! Etter 7 innsett- nr 8 nå - så røk den første tidlig testen.. Der var det jaggu meg strek gitt.. Lett påvirkelig denne runden tydeligvis Fremdeles 8 dager til test dag - så mye kan skje! Men positivt forsøk er det iallefall!