Januar 2024

Ikke sant! Jeg har to clear blue digitale som jeg kjøpte forrige gang, men aldri brukte. Var jo ikke noe poeng når jeg skjønte det ble kjemisk. Er 3 + det lengste de testene viser? Når typisk kommer det?
Hcg nivå og tester er jo aldri helt eksakt vitenskap, men man får som regel 3+ når hcg er over 2500. Og hcg setter jo også ned hastigheten for dobling når hcg passerer ca 1200 - da går det som regel rundt 96t mellom dobling. Men for noen vil jo hcg stige sakte fra starten av, mens andre stiger raskt hele veien til rundt 8 uker når stigningen begynner å stabilisere seg.

Jeg kan settes som ikke gravid @Søskenprøveren. 12 dpo i dag og blendahvite tester. Håper vi kan ha innsett allerede i neste syklus.
Henger her litt til og heier på dere andre :Heartred
Å, det var leit :Heartred Jeg håper innsett neste syklus går! Har du egg på frys? Eller må du igang med nytt uttak? Jeg synes det er kjempekoselig om du blir her og henger med oss!

Hcg nivå og tester er jo aldri helt eksakt vitenskap, men man får som regel 3+ når hcg er over 2500. Og hcg setter jo også ned hastigheten for dobling når hcg passerer ca 1200 - da går det som regel rundt 96t mellom dobling. Men for noen vil jo hcg stige sakte fra starten av, mens andre stiger raskt hele veien til rundt 8 uker når stigningen begynner å stabilisere seg.
Ok, da er det greit å vente litt med de digitale (de er jo så dyre!). Jeg hadde ikke tenkt å bruke dem før jeg eventuelt får positiv hcg blodprøve, men da kan det være jeg holder på de enda litt lenger:smiley-ashamed004

Ok, da er det greit å vente litt med de digitale (de er jo så dyre!). Jeg hadde ikke tenkt å bruke dem før jeg eventuelt får positiv hcg blodprøve, men da kan det være jeg holder på de enda litt lenger:smiley-ashamed004
Har du testet? Når har du tenkt å evt teste?

Ja ❤️ 1-2 skal de slå ut på ved mellom hcg 10-25, 2-3 ved 153 ->... Men er jo noe variabelt med de digitale også, men de har stemt for min del i forhold til mengde hcg. Jeg tar nok første testen når jeg kommer hjem etter å ha tatt blodprøve, for da er jeg forberedt på svaret når de ringer noen timer etterpå...

Gratulrer som ruger
Takk :happy:
Gratulerer som ruger! Jeg synes det er litt fint i denne fasen, nå får vi liksom ikke gjort noe mer og det er bare å vente på naturens gang. Selvfølgelig håper man inderlig, men akkurat nå er ingenting opp til oss lenger. Det er noe litt befriende i det også :Heartred
Takk Jeg er på en måte enig, men jeg syns dagene fram til jeg kan begynne å teste går sååå sakte. Det som er deilig med denne perioden er at man kan leve i håpet uten bevis på noe, og som du sier, det er ikke opp til oss lengre:love2

Last edited:
Med masse fargemanipulering av foto av test kom det frem en strek. Selv om de pleier å være helt blenda når jeg gjør slik, kan det være skyggestrek. Tror ikke helt på testen, så ny i morgen (og i overmorgen og i overovermorgen). Hadde jo også noen ikke-negative tester som ble blenda sist gang.

Med masse fargemanipulering av foto av test kom det frem en strek. Selv om de pleier å være helt blenda når jeg gjør slik, kan det være skyggestrek. Tror ikke helt på testen, så ny i morgen (og i overmorgen og i overovermorgen). Hadde jo også noen ikke-negative tester som ble blenda sist gang.
Håper den utvikler seg til tydelig strek. Krysser fingrene!

Å, men det er jo et godt tegn! Hvilken dpo dag er du på idag?

Back
Topp