Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ingenting her. Men testen er jo negativ i dag også, så det er kanskje ikke så rart.Noen av dere rugere som har noen symptomer? Bare nysgjerrig
Har ømme pupper men de er som du sier pga cyclogest. Ellers bare litt murring/strekking med litt stikking her og der. Vet ikke om det er symptomer på mens eller graviditet.Ingenting her. Men testen er jo negativ i dag også, så det er kanskje ikke så rart.
Har skikkelig ømme/vonde pupper, men det må være Cyclogest. De var vonde før innsett også.
Forrige gang, da jeg fikk positiv test, var jeg skikkelig trøtt hele tiden, og sov MYE. Trodde den gangen at det var pga. Cyclogest, men jeg er ikke trøtt denne gangen, så jeg tror trøtthet er kanskje gravidsymptom hos meg.
Hva med deg? Har du noen symptomer?
Spennende! Håper det er graviditetHar ømme pupper men de er som du sier pga cyclogest. Ellers bare litt murring/strekking med litt stikking her og der. Vet ikke om det er symptomer på mens eller graviditet.
Kan bare være meg også men takk, får håpe det er graviditet denne gangSpennende! Håper det er graviditet
Pms-feeling. Som jeg også har hatt de andre gangene jeg har blitt gravid, så det er enten et tegn på graviditet, eller et tegn på ikke graviditet. Ganske dustete symptom, med andre ordNoen av dere rugere som har noen symptomer? Bare nysgjerrig
Ja i grunn er det ganske dustete. Har tisset utrolig mange gang i dag. Kanskje bra nervøsPms-feeling. Som jeg også har hatt de andre gangene jeg har blitt gravid, så det er enten et tegn på graviditet, eller et tegn på ikke graviditet. Ganske dustete symptom, med andre ord
Symptomer og symptomer... Pga Cyclogest så legger jeg alt på den frem til eventuelt positiv test. Bivirkningene jeg får av Cyclogest er identisk med symptomer jeg har fått ved graviditet..Noen av dere rugere som har noen symptomer? Bare nysgjerrig
Er nok blitt en sånn selvreserveringsmetode. Jeg foretrekker konkrete svar fra klinikken enn å bruke tid og energi på å tolke streker.. Så egentlig misunner jeg dem som kan drive å teste tidlig og lengeSå flink!! Det hadde jeg aldri klart Men det er nok veldig sunt, skulle ønske jeg klarte det
Jeg er sååå utrolig trøtt. Sover lett 10 t hver natt, og er like trøtt hver kveld. I går sov jeg 10 t, OG hadde en liten høneblund på sofaen i tillegg. Har tenkt det kan være cyclogesten. Ellers litt ømme bryster (mest brystvortene), men det var mye mer forrige runde på duaphaston (og da var jeg jo også gravid). Også er jeg jo fortsatt litt forstoppet. DET er nok cycglogesten, fryktelig irriterende og ubehagelig. Jeg har noen stikkinger og »strekkinger» i livmor-området som kommer og går, men det kan like gjerne være luftsmerter på grunn av forstoppelse som jeg også har. Så hvem vet?Noen av dere rugere som har noen symptomer? Bare nysgjerrig
Tror det du gjør er veldig sunt jeg!Er nok blitt en sånn selvreserveringsmetode. Jeg foretrekker konkrete svar fra klinikken enn å bruke tid og energi på å tolke streker.. Så egentlig misunner jeg dem som kan drive å teste tidlig og lenge
Ikke før 8.2, så det er seigliva venting her.. jeg tester derimot hyppig etter svar fra klinikk da ved positivt svar Da syns jeg det er greit å følge med på testene..Tror det du gjør er veldig sunt jeg!
Når er testdagen din?
Gratulrer som rugerDa er jeg endelig blitt ruger, fikk satt inn en fin blastocyst i dag Det er også to egg klinikken skal følge med på til i morgen, men de ser ut til å utvikle seg litt sent, så jeg har ingen forhåpninger om noe på frys. Jeg er i det store og det hele veldig fornøyd med å få satt inn en blastocyst med god gradering, spesielt siden det kun ble 4 befruktede egg i utgangspunktet. Nå må den fine lille blastoen bare feste seg riktig godt og bli til den lillesøsteren eller lillebroren vi så inderlig ønsker oss
Gratulerer som ruger! Jeg synes det er litt fint i denne fasen, nå får vi liksom ikke gjort noe mer og det er bare å vente på naturens gang. Selvfølgelig håper man inderlig, men akkurat nå er ingenting opp til oss lenger. Det er noe litt befriende i det ogsåDa er jeg endelig blitt ruger, fikk satt inn en fin blastocyst i dag Det er også to egg klinikken skal følge med på til i morgen, men de ser ut til å utvikle seg litt sent, så jeg har ingen forhåpninger om noe på frys. Jeg er i det store og det hele veldig fornøyd med å få satt inn en blastocyst med god gradering, spesielt siden det kun ble 4 befruktede egg i utgangspunktet. Nå må den fine lille blastoen bare feste seg riktig godt og bli til den lillesøsteren eller lillebroren vi så inderlig ønsker oss
Haha, litt motsatt av meg. Da tester jeg mindre og mindre. Absolutt ikke hver dag for å unngå å stresse hvis det er forskjell i urinkonsentrasjon fra dag til dag for eksempel.Ikke før 8.2, så det er seigliva venting her.. jeg tester derimot hyppig etter svar fra klinikk da ved positivt svar Da syns jeg det er greit å følge med på testene..
Hehe ja vi har alle våre rutiner.. Jeg tester annen hver dag frem til jeg får +3 på clearblue og like sterk test strek som kontrollstrek på graviditetstestene.. merkelig hvordan det føles helt ok og teste etter klinikk svar, men takler ikke å teste tidlig..Haha, litt motsatt av meg. Da tester jeg mindre og mindre. Absolutt ikke hver dag for å unngå å stresse hvis det er forskjell i urinkonsentrasjon fra dag til dag for eksempel.
Ikke sant! Jeg har to clear blue digitale som jeg kjøpte forrige gang, men aldri brukte. Var jo ikke noe poeng når jeg skjønte det ble kjemisk. Er 3 + det lengste de testene viser? Når typisk kommer det?Hehe ja vi har alle våre rutiner.. Jeg tester annen hver dag frem til jeg får +3 på clearblue og like sterk test strek som kontrollstrek på graviditetstestene.. merkelig hvordan det føles helt ok og teste etter klinikk svar, men takler ikke å teste tidlig..