Januar 2024

Håper de 2 eggen kommer seg til i morgen :Heartred måtte egget du fikk satt inn klamre seg fast. Håper mitt også gjør det, for jeg ønsket også ikke nytt uttak. Har hatt en kjempe hodepine i neste hele dagen i dag, har endelig begynt å gi seg nå
Huff, ja- jeg misunner virkelig de som får mange på frys :shy: Vi får håpe det går veien for oss begge. Har du kjent på noen symptomer enda?

Hei! Kona og jeg skal på båttur fra lørdag til mandag, og hun går på menopur og fyremadel. Menopur skal vi åpne ny i dag, så den stresser vi ikke så mye over, men fyremadel er en og en sprøyte, hvordan løser vi dette? Har dere noen erfaring? Skal jo holdes kald?
Fyrmadel skal ikke holdes kald . Bare menopure før åpning , og den kan også oppbevares utenom bare den blir brukt innen 28 dager

Ingenting og stresse med er på reise selv med de og funker helt fint

Huff, ja- jeg misunner virkelig de som får mange på frys :shy: Vi får håpe det går veien for oss begge. Har du kjent på noen symptomer enda?
Nei vanskelig å si om det er symptomer på noe eller bare bivirkninger. Har hatt litt stikking her å der og hodepine. Ellers ingenting

Nei vanskelig å si om det er symptomer på noe eller bare bivirkninger. Har hatt litt stikking her å der og hodepine. Ellers ingenting
Det er veldig spennende fremover! Når skal du ta hcg måling? Jeg har min 5.februar, men kommer nok til å teste litt før det. Selvom jeg skal prøve å holde meg til 10 dpo. Hvis jeg først begynner så blir det nok vanskelig å slutte :smiley-ashamed004

Det er veldig spennende fremover! Når skal du ta hcg måling? Jeg har min 5.februar, men kommer nok til å teste litt før det. Selvom jeg skal prøve å holde meg til 10 dpo. Hvis jeg først begynner så blir det nok vanskelig å slutte :smiley-ashamed004
Ka spennende tid nå. Har ømme pupper også men er pga cyclogest. Jeg har ikke testdag før den 7 feb. Jeg skal prøve å vente med å teste til kanskje 11 eller 12 dpo. Jeg har også problemer med å stoppe å teste :laughing002 men er litt redd for negativt resultat..

Du hadde innsett på tordag sant? Da er vi bare en dag forskjell. Skal prøve å holde meg litt. Er ganske små redd for negativt svar
Stemmer. Jeg foretrekker å starte testing når det er sannsynlig for at test blir negativ uavhengig av suksess eller ikke. Jeg venner meg liksom til negative tester. For mange passer ikke den fremgangsmåten, og det er bra at du vet hvilken fremgangsmåte som er best for deg :)

10 dpo kveld og testen er negativ her. Forrige gang fikk jeg svak strek 8 dpo kveld, men skjønner at det kanskje ikke har så mye å si. Håper fortsatt selvfølgelig, men med litt lavere skuldre.
Ha en fin kveld!
Håper den blir positivt om en dag eller 2. Skal du ta ny test i morgen?

Stemmer. Jeg foretrekker å starte testing når det er sannsynlig for at test blir negativ uavhengig av suksess eller ikke. Jeg venner meg liksom til negative tester. For mange passer ikke den fremgangsmåten, og det er bra at du vet hvilken fremgangsmåte som er best for deg :)
Jeg er litt som deg, og kommer nok til å teste på onsdag da jeg ikke forventer positivt. Tester morgen og kveld tenker jeg. Forrige gang hadde jeg kjemisk, og da var jeg veldig glad for at jeg hadde testet litt sånn at jeg kunne forutse at det var det det var. Jeg hadde jo hcg i blodet, om enn lavt- og det forventet jeg på grunn av testene. Tror nok skuffelsen hadde vært mye større hvis jeg fortsatt hadde et lite håp om at det bare var litt treg hcg.

10 dpo kveld og testen er negativ her. Forrige gang fikk jeg svak strek 8 dpo kveld, men skjønner at det kanskje ikke har så mye å si. Håper fortsatt selvfølgelig, men med litt lavere skuldre.
Ha en fin kveld!
Håper for deg, Balderina! :Heartred Det hjelper nok ikke så mye, men kanskje godt å høre likevel:shy:

Jeg tenker at jeg skal prøve å holde meg frem til test dag med å teste. Har klart det de andre gangene, men blitt vanskeligere og vanskeligere for hver gang ;) har testdag den 8...
Så flink!! Det hadde jeg aldri klart:smiley-ashamed004 Men det er nok veldig sunt, skulle ønske jeg klarte det:shy:

Ka spennende tid nå. Har ømme pupper også men er pga cyclogest. Jeg har ikke testdag før den 7 feb. Jeg skal prøve å vente med å teste til kanskje 11 eller 12 dpo. Jeg har også problemer med å stoppe å teste :laughing002 men er litt redd for negativt resultat..
Oi! Jeg har testdag 5.2, så to dager før selvom jeg satte inn to dager etter. Det var rart? Er det kanskje forskjell på offentlig og privat? Jeg regner ikke med at jeg får svar før 6.2. Jeg drar inn til klinikken for å teste, og ikke rett til Furst (det er så håpløst lange køer der). Men det går greit, jeg vet jo sånn ca hvor det bærer hen tenker jeg.

Oi! Jeg har testdag 5.2, så to dager før selvom jeg satte inn to dager etter. Det var rart? Er det kanskje forskjell på offentlig og privat? Jeg regner ikke med at jeg får svar før 6.2. Jeg drar inn til klinikken for å teste, og ikke rett til Furst (det er så håpløst lange køer der). Men det går greit, jeg vet jo sånn ca hvor det bærer hen tenker jeg.
Ja jeg går offentlig. Dem har testdato 14 dager etter innsett. Kjenner godt på at jeg har meget lyst til å teste snart. Kan hende det ryker en test i morgen. Jeg får se. Har 1 tidlig test igjen fra babyplan

Back
Topp