Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jo du det gikk kjempe fint det! Sånn bortsett fra at de var 35 min forsinket og jeg var så tissetrengt av den ekstra ventingen at jeg måtte gå på do før innsettetHvordan gikk det med deg i dag?
Gratulerer!Jo du det gikk kjempe fint det! Sånn bortsett fra at de var 35 min forsinket og jeg var så tissetrengt av den ekstra ventingen at jeg måtte gå på do før innsettet
Fint opptint embryo som var begynt å klekke
Så da er det bare å ruge da og håpe på det beste
Å, huff Det skjønner jeg veldig godt at du ble lei deg for. Vi går jo gjennom så utrolig mye i disse rundene, og det er en sikkerhet med de eggene på frys. Jeg kommer til å bli lei meg jeg også hvis jeg får den beskjeden. Men spiren i magen kan være det eneste du trenger Håper sånn for deg!Jeg fikk beskjed i dag. Fikk ingen egg på frys ble skikkelig lei meg. Får håpe det er gullegget som er satt inn å klamer seg fast
Ja det er mye vi går igjennom. Får virkelig håpe du får noen på frys håper vi er mange her som får en liten spire som setter segÅ, huff Det skjønner jeg veldig godt at du ble lei deg for. Vi går jo gjennom så utrolig mye i disse rundene, og det er en sikkerhet med de eggene på frys. Jeg kommer til å bli lei meg jeg også hvis jeg får den beskjeden. Men spiren i magen kan være det eneste du trenger Håper sånn for deg!
Litt tidlig og litt svakt… Men krysser alt jeg har for at den er sterkere i morgen.. du er nok gravid ..Hei alle sammen! Jeg er på føste pp med ovitrelle og letrozol pga av manglende eggløsning. Jeg har testet ovitrellen ut av kroppen å har fått negative tester i et par dager allerede, men nå dukket det opp en svak men ROSA strek 9 dpo, 10 dpt.. den kan vel ikke være negativ for så å slå ut igjen? legger ved bilder, de grønne er tatt idag, 9 dpo ettermiddag Ser dere det samme som jeg?
Krysser fingrene for det eggetJeg fikk beskjed i dag. Fikk ingen egg på frys ble skikkelig lei meg. Får håpe det er gullegget som er satt inn å klamer seg fast
Jeg mener å ha hørt at under 50% får noe på frys. Jeg tror at det er alt for lett å henge seg oppi de som får mer utbytte av denne prosessen enn det man får selv. Statistisk sett kjemper vi alle i motbakke, men det er lett å glemme når det ser ut som om alle andre får det til enn seg selv.Krysser fingrene for det egget
Aldri hat på frys jeg heller. Hat håp alle 5 uttak og insett men nei. De tre første uttakene klarte 2 seg hver gang og satte fikk satt inn 2 egg 3 ganger ble en baby til slutt . Nå de to siste uttakene har kun vært ett som har klart seg og kjenner jeg er like skuffet hver eneste gang.. og ikke blitt gravid .. snart nytt uttak og skjønner akkurat hva du går igjennom . Hører jo alltid om alle som har egg på frys..men for meg skjer det aldri så du er ikke alene sender det en kjempe klem
Akkurat det jeg mente….Jeg mener å ha hørt at under 50% får noe på frys. Jeg tror at det er alt for lett å henge seg oppi de som får mer utbytte av denne prosessen enn det man får selv. Statistisk sett kjemper vi alle i motbakke, men det er lett å glemme når det ser ut som om alle andre får det til enn seg selv.
Satt som ruger, masse lykke tilKan settes som ruger
Helt enig i dette.. ! Man vil jo gjerne tro på de beste oddsene som er der ute, men statistisk sett vil man ha 90% sjanse for å få 1 barn dersom man benytter 20 eller flere egg - dersom man er under 35 år.Jeg mener å ha hørt at under 50% får noe på frys. Jeg tror at det er alt for lett å henge seg oppi de som får mer utbytte av denne prosessen enn det man får selv. Statistisk sett kjemper vi alle i motbakke, men det er lett å glemme når det ser ut som om alle andre får det til enn seg selv.
Sniker; fyremadel trenger ikke oppbevares kaldt Sjekk FelleskatalogenHei! Kona og jeg skal på båttur fra lørdag til mandag, og hun går på menopur og fyremadel. Menopur skal vi åpne ny i dag, så den stresser vi ikke så mye over, men fyremadel er en og en sprøyte, hvordan løser vi dette? Har dere noen erfaring? Skal jo holdes kald?
Ååh, tusen takk for svar! Var sikker på at det måtte holdes kaldt jeg, men leste på felleskatalogen nåSniker; fyremadel trenger ikke oppbevares kaldt Sjekk Felleskatalogen
og til og med de som skal ligge kaldt kan ligge i romtemp i 28 dager i åpnet pakning. Altså de må ikke ligge kaldt når du har begynt å bruke demHei! Kona og jeg skal på båttur fra lørdag til mandag, og hun går på menopur og fyremadel. Menopur skal vi åpne ny i dag, så den stresser vi ikke så mye over, men fyremadel er en og en sprøyte, hvordan løser vi dette? Har dere noen erfaring? Skal jo holdes kald?
Absolutt- så enig i dette! Jeg fikk beskjed idag at de to eggene som eventuelt kan fryses ikke ser så bra ut. De skulle visst vært minst 50% komprimert idag, og ligger nå på 20%. Så hvis de ikke får fart i løpet av det siste døgnet så blir det ingen fyrste egg på meg heller. Har fortsatt et lite håp Men det lille egget som ble satt inn idag blir jo desto viktigere. Jeg merker at jeg virkelig ikke har lyst til å gå gjennom et nytt egguttakJeg mener å ha hørt at under 50% får noe på frys. Jeg tror at det er alt for lett å henge seg oppi de som får mer utbytte av denne prosessen enn det man får selv. Statistisk sett kjemper vi alle i motbakke, men det er lett å glemme når det ser ut som om alle andre får det til enn seg selv.
Hei! Spennende at dere nå prøver med de andre eggene Masse lykke til og kos dere på båttur!Hei! Kona og jeg skal på båttur fra lørdag til mandag, og hun går på menopur og fyremadel. Menopur skal vi åpne ny i dag, så den stresser vi ikke så mye over, men fyremadel er en og en sprøyte, hvordan løser vi dette? Har dere noen erfaring? Skal jo holdes kald?
Håper de 2 eggen kommer seg til i morgen måtte egget du fikk satt inn klamre seg fast. Håper mitt også gjør det, for jeg ønsket også ikke nytt uttak. Har hatt en kjempe hodepine i neste hele dagen i dag, har endelig begynt å gi seg nåAbsolutt- så enig i dette! Jeg fikk beskjed idag at de to eggene som eventuelt kan fryses ikke ser så bra ut. De skulle visst vært minst 50% komprimert idag, og ligger nå på 20%. Så hvis de ikke får fart i løpet av det siste døgnet så blir det ingen fyrste egg på meg heller. Har fortsatt et lite håp Men det lille egget som ble satt inn idag blir jo desto viktigere. Jeg merker at jeg virkelig ikke har lyst til å gå gjennom et nytt egguttak