Nei sant nok det. Jeg har ikke teste enda selv, er 10 dpo i dag. Kanskje jeg tør å teste i morgenIkke testet enda, og kommer nok til å holde meg til onsdag/torsdag. Er jo bare 7 DPO idag, så da føler jeg at det ikke er noe vits enda.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei sant nok det. Jeg har ikke teste enda selv, er 10 dpo i dag. Kanskje jeg tør å teste i morgenIkke testet enda, og kommer nok til å holde meg til onsdag/torsdag. Er jo bare 7 DPO idag, så da føler jeg at det ikke er noe vits enda.
Nei sant nok det. Jeg har ikke teste enda selv, er 11 dpo i dag. Kanskje jeg tør å teste i morgen
11 dpo. Tester ikke med tidligtest. Men jeg synes også at rødfargen holdt seg veldig lenge på testfeltet, så usikker på om resultatet var gyldig. Både pga strek som kun syntes ved tung fargemanipulering og mye pigment i testfeltet. Vi får se i morgen.Å, men det er jo et godt tegn! Hvilken dpo dag er du på idag?
Krysser fingrene for deg! Da har du holdt lenger enn jeg tror jeg klarer Den første testen er jo så ulidelig spennende! Hva er magefølelsen din?Skev feil på første. Er 11dpo
Det er jo fortsatt tidlig på 11 dpo! Og antydning til strek er jo bedre enn ingenting. Hvilke tester bruker du? Jeg har kjøpt inn makesure (ikke tidlig testene). Erfaringen fra forrige gang var at de fanget opp ganske godt, selvom de ikke er tidlig test.11 dpo. Tester ikke med tidligtest. Men jeg synes også at rødfargen holdt seg veldig lenge på testfeltet, så usikker på om resultatet var gyldig. Både pga strek som kun syntes ved tung fargemanipulering og mye pigment i testfeltet. Vi får se i morgen.
Edit: så på den en gang til, timesvis etter avlesningdperioden. Det er strek, men...nesten 4 timer etter testen ble taty er det ikke akkurat gyldig avlesning. Forøvrig utrolig irritert på alt og alle i dag, så kanskje faktisk positiv? Men konkluderer ikke i dag.
Ja, det er veldig tidlig for ikke-tidligtest, men min erfaring er at det kan skimtes noen dager før ikm. Er babyplan sine jeg bruker.Det er jo fortsatt tidlig på 11 dpo! Og antydning til strek er jo bedre enn ingenting. Hvilke tester bruker du? Jeg har kjøpt inn makesure (ikke tidlig testene). Erfaringen fra forrige gang var at de fanget opp ganske godt, selvom de ikke er tidlig test.
Ja har vel holdt meg litt ja første er spennende og skummel spør du meg. Jeg ble sååå skuffet sist, at det var tungt å være på jobb den dagen. Vet ikke helt hva magefølelsen sier, må si jeg er usikkerKrysser fingrene for deg! Da har du holdt lenger enn jeg tror jeg klarer Den første testen er jo så ulidelig spennende! Hva er magefølelsen din?
Hvordan gikk det med det to siste?Da er jeg endelig blitt ruger, fikk satt inn en fin blastocyst i dag Det er også to egg klinikken skal følge med på til i morgen, men de ser ut til å utvikle seg litt sent, så jeg har ingen forhåpninger om noe på frys. Jeg er i det store og det hele veldig fornøyd med å få satt inn en blastocyst med god gradering, spesielt siden det kun ble 4 befruktede egg i utgangspunktet. Nå må den fine lille blastoen bare feste seg riktig godt og bli til den lillesøsteren eller lillebroren vi så inderlig ønsker oss
Velkommen!Melder meg inn her
Iren85 - 38-B3-Medicus- satt inn i naturlig syklus 29.1
VelkommenMelder meg inn her
Iren85 - 38-B3-Medicus- satt inn i naturlig syklus 29.1
Masse lykke tilFikk satt inn en hatched blasto 6BC i går med middels kvalitet som de sa.
Ikke så veldig troen kjenner jeg men får bare håpe den sitter
Hyggelig at du spør det ble ingen på frys, da de ikke utviklet seg godt nok, men det gjør ikke så mye. Jeg var så innstilt på det, og er bare veldig glad for at jeg fikk et godt til innsett. Hvis det ikke går nå, så hopper vi over til forsøk i det offentlige Hvordan går det med deg? Blir det innsett ila neste syklus?Hvordan gikk det med det to siste?
Hei jeg hadde også innsett av blasto i går (fersk), så bare 6 dpo i dag. Vil spole fram til helgen slik at jeg kan teste Lykke til!Hvor langt har dere andre kommet?
Noen andre som har satt inn fryst egg denne syklusen?
Fikk satt inn fersk blasto den 24. Er 11 i dagHvor langt har dere andre kommet?
Fikk satt inn fersk blasto den 24. Er 11 dpo i dag
Jeg satt inn fersk 4-dagers på fredag, så er 8 dpo idag.Hvor langt har dere andre kommet?