Tusen takkGratulerer! Hvilken dag er du på nå?
Er på 11dpo og 6dpt
Sååå uvant å vite så tidlig.. * krysser fingre og tær*Hurra!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takkGratulerer! Hvilken dag er du på nå?
Sååå uvant å vite så tidlig.. * krysser fingre og tær*Hurra!!
Gratulerer så myeNei vettu...! Etter 7 innsett- nr 8 nå - så røk den første tidlig testen.. Der var det jaggu meg strek gitt.. Lett påvirkelig denne runden tydeligvis Fremdeles 8 dager til test dag - så mye kan skje! Men positivt forsøk er det iallefall!
Gratulerer!Nei vettu...! Etter 7 innsett- nr 8 nå - så røk den første tidlig testen.. Der var det jaggu meg strek gitt.. Lett påvirkelig denne runden tydeligvis Fremdeles 8 dager til test dag - så mye kan skje! Men positivt forsøk er det iallefall!
Såååå spennende! Var det tydelig strek? Jeg er litt usikker på om jeg skal vente til 11 dpo eller teste imorgen (10 dpo).Tusen takk
Er på 11dpo og 6dpt
Sååå uvant å vite så tidlig.. * krysser fingre og tær*
Skjønner jeg godt. Håper det ordner seg for deg og at du får innsettet snarestHåper det går nå, men godt å ha en plan uansett! Det går helt ok her. Jeg vil bare gå videre. Jeg ringer til klinikken i morgen for å høre om vi kan ha innsett i neste syklus
Ja er 12 dpo i dag. Takk, men håpet er ikke stort. Skal ta ny test i morgen eller neste dagIdag er 12 dpo? Det kan fortsatt være håp om strek
Ja til å være 6 dager etter innsett vil jeg tro den er detSåååå spennende! Var det tydelig strek? Jeg er litt usikker på om jeg skal vente til 11 dpo eller teste imorgen (10 dpo).
Sender deg en varm og god klem Dette er så tøft å stå i, og skuffelsene så mange. Det er virkelig vondt, men jeg håper fortsatt for deg selvom jeg veldig forstår at det ikke er så lett for din del.Ja er 12 dpo i dag. Takk, men håpet er ikke stort. Skal ta ny test i morgen eller neste dag
Den var veldig tydelig, ja! Krysser fingrene for degJa til å være 6 dager etter innsett vil jeg tro den er det
Tenker at dersom det ikke er antydning til strek 12 dpo, så er det veldig lite sannsynlig at det er strek der 14 dpo. HCG skal dobles annenhver dag. Så skal det være noe særlig HCG der 14 dpo så bør det være det 12dpo også. Er lov å heie på hverandre men man må være realistisk også <3Idag er 12 dpo? Det kan fortsatt være håp om strek
Takk det var fint sagt av deg er mye skuffelser ja.Sender deg en varm og god klem Dette er så tøft å stå i, og skuffelsene så mange. Det er virkelig vondt, men jeg håper fortsatt for deg selvom jeg veldig forstår at det ikke er så lett for din del.
I og for seg sannhet her, men det vil være noe annerledes dersom det er innsett av egg - avhengig av hvilken dag det er satt inn på. Samt så er det noe variasjoner fra hvor sent egget fester seg, hvor rask hver enkelt kropp produserer hcg.Tenker at dersom det ikke er antydning til strek 12 dpo, så er det veldig lite sannsynlig at det er strek der 14 dpo. HCG skal dobles annenhver dag. Så skal det være noe særlig HCG der 14 dpo så bør det være det 12dpo også. Er lov å heie på hverandre men man må være realistisk også <3
Wow så gøy Gratulerer. Har du noen symptomer?Ja til å være 6 dager etter innsett vil jeg tro den er det
Tja ja jo nei.. Litt tidlig.. Men Cyclogest gjør jo sitt da på den fronten.. Men ikke mulig å skille hva som er hva enda tror jeg..Wow så gøy Gratulerer. Har du noen symptomer?
Jeg hadde alltid testdato 14 dpo uansett. Å det vil alltid være noen som får senere osv. Flesteparten vil uansett ha HCG utslag 14dpo. Jada, men HCG dobling jeg snakket om var til 14 dpo. Ikke noe senere.. jeg har drevet med IVF i 3 år så jeg er klar over det du sier. Samtidig så i FLESTE tilfeller så vil man ha noe antydning til strek 12 dpo enten morgen eller kveld dersom det skal bli en levendefødt baby. Så kan du gjerne være uenig..I og for seg sannhet her, men det vil være noe annerledes dersom det er innsett av egg - avhengig av hvilken dag det er satt inn på. Samt så er det noe variasjoner fra hvor sent egget fester seg, hvor rask hver enkelt kropp produserer hcg.
Dersom man har innsett av 5 dagers blasto så kan det feste seg så sent som 8/9dpo (3-4 dager etter innsett) Da har man offentlig test dag dpo 19 (dpt 14).
Så har man noen som kronisk ikke får positiv før etter IKM - jeg fikk ikke positiv før etter IKM med mitt første barn - var hjemmelaga
Lov å være realistisk ja - men finnes ikke noe eksakt regel/vitenskap når det kommer til hcg/geaviditet/implanasjon etc..
Og hcg skal bare fordoble seg hver ca hver48t frem til hcg når ca 1200 - hos noen litt saktere, hos noen raskere... Etter 1200 går formidlingen saktere - ca hver 96t...
Jeg er på ingen måte uenig i noe av det jeg altså. Man kommer langt med sunn fornuft - men litt optimisme har aldri skadet noen i noe form.Jeg hadde alltid testdato 14 dpo uansett. Å det vil alltid være noen som får senere osv. Flesteparten vil uansett ha HCG utslag 14dpo. Jada, men HCG dobling jeg snakket om var til 14 dpo. Ikke noe senere.. jeg har drevet med IVF i 3 år så jeg er klar over det du sier. Samtidig så i FLESTE tilfeller så vil man ha noe antydning til strek 12 dpo enten morgen eller kveld dersom det skal bli en levendefødt baby. Så kan du gjerne være uenig..
Det sier jeg heller ikke.. å dersom man foretrekker å være optimistisk så for all del. Jeg selv foretrekker noe annetJeg er på ingen måte uenig i noe av det jeg altså. Man kommer langt med sunn fornuft - men litt optimisme har aldri skadet noen i noe form.
Og svært lite innen fertilitet/svangerskap etc er skrevet i stein..
Åååh. Så gøy!! Krysser fingeeneJa til å være 6 dager etter innsett vil jeg tro den er det
Signerer denne. Foretrekker å være realist fremfor optimist etter så mange år i dette gametDet sier jeg heller ikke.. å dersom man foretrekker å være optimistisk så for all del. Jeg selv foretrekker noe annet