Januar 2024

Fortsatt strek, men den utvikler seg lite. Lurer på om jeg skal investere i annen test. Siste stripsen går uansett i morgen.
Jeg synes ofte det er litt vanskelig å vite hvor mye de skal utvikle seg? Hva er normalt? Jeg hadde kjemisk forrige gang, og var forberedt fordi den ble svakere og ikke sterkere (selvom man håper). Men jeg vet jo at mange som ikke har kjemisk har svakere hcg stigning enn andre.

Idag er min første testedag :nailbiting: Gruer meg skikkelig. Men jeg har et spørsmål, dere som går på cycglogest: tar dere hensyn til det? Eller påvirker ikke det i det hele tatt?

Fortsatt strek, men den utvikler seg lite. Lurer på om jeg skal investere i annen test. Siste stripsen går uansett i morgen.
Ikke alltid så lett å se stigning fra dag til dag.
Min test var sterkere på 2. morgenurin i flere dager.

Hvor mange jeg tok pr dag er jeg usikker på :laughing002 Men så ikke voldsomt mye stigning pr dag.

(De øverste er bare Ovitrelle som ble testet ut)

Vedlegg

• IMG_3096.jpeg
    IMG_3096.jpeg
    1,4 MB · Visninger: 62

Hvor mange jeg tok pr dag er jeg usikker på :laughing002 Men så ikke voldsomt mye stigning pr dag.

Nei, ikke sant… Hvis jeg får strek vurderer jeg å teste annenhver dag. Synes det er så vanskelig å se forskjell… Men jeg synes det er vanskelig å se strek i starten også jeg :smiley-ashamed004

Takk. Synes alle legger ut tester hvor det er knallsterk strek ved ikm (som for min del er i morgen).

Jeg synes ofte det er litt vanskelig å vite hvor mye de skal utvikle seg? Hva er normalt? Jeg hadde kjemisk forrige gang, og var forberedt fordi den ble svakere og ikke sterkere (selvom man håper). Men jeg vet jo at mange som ikke har kjemisk har svakere hcg stigning enn andre.

Idag er min første testedag :nailbiting: Gruer meg skikkelig. Men jeg har et spørsmål, dere som går på cycglogest: tar dere hensyn til det? Eller påvirker ikke det i det hele tatt?
Enig, ikke lett å vite hva som er ok. Og disse testene er antageligvis ikke egnet til å fange opp små forskjeller. De er vel ment å gi et ja/nei-svar, selv om de vil øke på fargen ved høyere konsentrasjon og har en kvantitativ egenskap ved seg.

Cyclogest skal ikke påvirke test. Annet stoff.

Takk. Synes alle legger ut tester hvor det er knallsterk strek ved ikm (som for min del er i morgen).
Tester du sterkest på dagen eller kvelden da? Jeg testet 8 om morgenen og 18 på kvelden og mine var definitivt sterkest på kvelden . :)

Tester du sterkest på dagen eller kvelden da? Jeg testet 8 om morgenen og 18 på kvelden og mine var definitivt sterkest på kvelden . :)
Jeg har kun testet om morgenen. Men siden det er samme forhold ved alle tester, bør de kunne sammenlignes med hverandre. Men igjen - ikke akkurat egnet for å plukke opp små forskjeller. Hvis det er positiv blodprøve mandag, blir jeg om å be om ny hcg onsdag for å få konkrete tall.

Skal du først bruke tester til å vurdere stigning (selv om testene ikke er ment til det) så ville jeg testet annenhver dag og til samme tidspunkt for mest mulig likhet. Fra en dag til neste vil det være lav stigning og liten forskjell..

Når jeg har begynt å teste ved graviditet har jeg testet kl 12 ca. Og Cyclogest skal ikke påvirke.. det er progesteron ikke hcg og slår ikke ut på graviditetstester :)

Tenker på å kjøpe en to-pakk. Da har jeg tester frem til og med søndag, og blodprøve mandag.
Krysser fingrene ❤️ Ingen test her igjen før etter blodprøven - så er en uke med venting her - etter den ryker det nok noen tester ;)

Her har mens begynt å komme. Burde jeg bare slutte med Lutinus? Har ikke testet da, men tenker det ikke er noen vits siden mensen begynner å komme

Her har mens begynt å komme. Burde jeg bare slutte med Lutinus? Har ikke testet da, men tenker det ikke er noen vits siden mensen begynner å komme
Siden du tilhører stolavs kommer de til å be deg teste uansett, likegreit å bare ta en test så du kan slutte på medisin. De er historisk sett utrolig tverr på dette her.

Siden du tilhører stolavs kommer de til å be deg teste uansett, likegreit å bare ta en test så du kan slutte på medisin. De er historisk sett utrolig tverr på dette her.
Tok en test i går. Kan ta en test om noen dager bra for å gi dem negativt svar. Men er det ikke likså greit å bare stoppe nå med Lutinusen?

Tok en test i går. Kan ta en test om noen dager bra for å gi dem negativt svar. Men er det ikke likså greit å bare stoppe nå med Lutinusen?
Du var 13dpo igår? 14?
Hvis dette er den vanlige lengden på lutealfasen din og du har fått vanlig mens og negativ test igår ville jeg tenkt at det var godt nok.

Du var 13dpo igår? 14?
Hvis dette er den vanlige lengden på lutealfasen din og du har fått vanlig mens og negativ test igår ville jeg tenkt at det var godt nok.
Ja 13 i går og 14 dpo i dag. Skal ha første dag av mensen i dag så tenker det kan være greit å stoppe. Takk for svaret :happy:

Jeg har kun testet om morgenen. Men siden det er samme forhold ved alle tester, bør de kunne sammenlignes med hverandre. Men igjen - ikke akkurat egnet for å plukke opp små forskjeller. Hvis det er positiv blodprøve mandag, blir jeg om å be om ny hcg onsdag for å få konkrete tall.
Vil bare vise deg mine tester 12 - 13 - 14dpo.
12 og 13dpo fikk jeg panikk fordi testen var så svak på første urin, men så tok jeg en ny test 30-60 minutter senere, og da var den ganske mye sterkere. Så føler der er veldig tilfeldig med konsentrasjonen av hcg i urinen.

Tok blodprøve både 12dpo og 14 dpo som henholdsvis var på 26 (12dpo) og 60 (14dpo).

Vedlegg

• IMG_0042.png
    IMG_0042.png
    2,5 MB · Visninger: 45
  • IMG_0041.png
    IMG_0041.png
    5,3 MB · Visninger: 47
  • IMG_0040.png
    IMG_0040.png
    5,1 MB · Visninger: 46
Ved negative forsøk så har jeg valgt å stoppe på progesteron før testdag når mensen har dukket opp. Sykehuset er ikke kjempe fan av det, men som legen sa - ingen kan tvinge meg til å fortsette på dem.

Så det må du nesten bare kjenne på selv hva som er rett for deg ❤️❤️

Hei! Spennende at dere nå prøver med de andre eggene :) Masse lykke til og kos dere på båttur!
Ja, Porsgrunn visste ikke om de ville gi meg siste forsøk, så da gikk vi like gjerne over på kona. Hun fikk ut syv egg! Det meste jeg har fått ut er tre, så det er et veldig godt utgangspunkt da! Hadde uttak i går, og de ringer ikke lenger med oppdateringer med mindre det stopper opp. Så det har i alle fall skjedd en befruktning. Innsett på mandag med mindre de ringer. De skal ikke ringe!❤️

Hvordan går det med dere?

Back
Topp