Ok, kunne jo ikke holde meg så jeg testet på en liten skvett som jeg fikk presset ut etter den første morgenurinen…. Den var selvfølgelig helt lik som de to i går kveld, ingen synlig strek og jeg orket ikke myse og bildemanipulere. Måtte tilbake i oktober-tråden for å sjekke hvordan ting var forrige runde, og ser jo at strek først kom på ettermiddag 11 dpo. Så har jo fortsatt litt håp Selvom det endte i kjemisk.
Og så lurte jeg litt på dette med IKM og ivf. For jeg har jo 14 dpo på mandag, og skal ta blodprøve da. Men til vanlig så er jo syklusene mine mye lenger, og min «egentlige» IKM er 13.februar. Altså en uke etter. Har dette noe å si for når egget fester seg/hcg stigning? Eller følger kroppen min nå bare «ny» syklus uten å tenke så mye på det?
Og så lurte jeg litt på dette med IKM og ivf. For jeg har jo 14 dpo på mandag, og skal ta blodprøve da. Men til vanlig så er jo syklusene mine mye lenger, og min «egentlige» IKM er 13.februar. Altså en uke etter. Har dette noe å si for når egget fester seg/hcg stigning? Eller følger kroppen min nå bare «ny» syklus uten å tenke så mye på det?