Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Å?Her starter vi uken med å vente på å få vite om vi er i fritidskarantene! Det kunne ikke passet dårligere om vi ender med det
Grrrr...Her starter vi uken med å vente på å få vite om vi er i fritidskarantene! Det kunne ikke passet dårligere om vi ender med det
Ja!!Grrrr...
Det er så kjedelig. Jeg skal teste meg ut av fritidskarantene i morgen. Har vært lenge nok nåHer starter vi uken med å vente på å få vite om vi er i fritidskarantene! Det kunne ikke passet dårligere om vi ender med det

Vi slapp uten at jeg skjønner hvorfor, men må teste oss hver dagDet er så kjedelig. Jeg skal teste meg ut av fritidskarantene i morgen. Har vært lenge nok nå![]()
Kjekt å se deg!Titter innom for første gang på leeeenge! Artig å se at dere holder fortet her inne
Takk hvordan går det hos deg for tiden?Kjekt å se deg!
Takk hvordan går det hos deg for tiden?
Jeg ble så dårlig av vaksine 2. Og for å ikke snakke om en arm som ikke kunne brukes i hele tatt pga store smerter. Gruer meg til siste vaksine..Mannen sier "jeg tror jeg har fått influensa"
Han føler seg groggy, og "da blir jeg irritabel, beklager om det har gått utover deg"
Jeg rekker et millisekund å tenke at han må testes før jeg kommer på at han fikk jo "influensa" i august også han, sånn i en helt tilsvarende situasjon. Det varte bare sånn en dag eller to. Akkurat samme som den vonde armen min som ikke vil beveges i alle retninger og stillinger som den vanligvis kan.
Vi fikk koronavaksine i går. Lette influensasymptomer er en bivirkning. Ubrukelig arm er en annen. Jepp. Vi fikk en hver, akkurat som sist. Han stusset på at jeg synes det er rat han tar den i høyre. Vel, jeg liker å kunne gre håret og pusse tenner med høyra, sier jeg. Så høyt fikk jeg ikke den vaksinerte hånden i halvannet døgn etter vaksine sist, sier jeg. Jeg har alltid tatt den i venstre. Han ante ikke at jeg hadde hatt SÅ vondt. Vel, jo, hallo, nemlig. Derfor dusja jeg i går ettermiddag mens jeg enda fikk armen så langt opp.
Og han... hans arm er fin, han bare føler seg småsjuk.
Jaja, jeg vet det går over. For oss begge.
Jeg ble så dårlig av vaksine 2. Og for å ikke snakke om en arm som ikke kunne brukes i hele tatt pga store smerter. Gruer meg til siste vaksine..
Det er braIngen av oss blir skikkelig dårlig heldigvis. Den ubrukelige armen min er ikke like ubrukelig denne gangen som den var sist i alle fall, og den var mest vondt på dose 2, mer enn 1. Nå var dette tredje dose og det har egentlgi gått bra så langt. Mannen er heller ikke SYK, han bare føler seg ikke helt bra. Men han jobber og har ikke feber og mye plager eller noe sånn. Det går bra med oss.