Januar 2022

Godt nyttår.
. En trøtt 6 åring ville inn og legge seg
 
Godt nytt år . Alt gikk fint fram til stjerneskudd . 5 åringen som klarte brenne seg litt på hånda.
 
Har dere nyttårsforsetter? Mål for året? Drømmer for året?

(som dere vil dele, da)
 
Godt nytt år alle sammen :)

Ingen forsetter, det har jeg aldri.
Håper på å gå ned det jeg her gått opp i vekt mens jeg har vært syk og nå i jula.
Gleder meg til å komme ordentlig tilbake på jobb igjen.

Dette året kan bare bli bedre enn det forrige
 
Håp mer enn forsett. Har lyst til å gå ned fem kg.

Jeg har gått ned en del de siste årene og var egentlig bare en halvkilo fra mål når det ble jul. Jeg er to kilo unna nå og har planer om å ha gått ned disse og evt et par til innen sommeren. Slow and steady.

Hovedmålet mitt går på husarbeid (som vanlig) og å gjøre ting som er bra for meg og familien min. (og husarbeidet inngår i det, det er ikke bra for oss sånn det er, hverken psykisk, fysisk eller sosialt)

Jeg har diverse tanker rundt dette med bra for meg og mine, som surrer og går i hodet.
 
Jeg har gått ned en del de siste årene og var egentlig bare en halvkilo fra mål når det ble jul. Jeg er to kilo unna nå og har planer om å ha gått ned disse og evt et par til innen sommeren. Slow and steady.

Hovedmålet mitt går på husarbeid (som vanlig) og å gjøre ting som er bra for meg og familien min. (og husarbeidet inngår i det, det er ikke bra for oss sånn det er, hverken psykisk, fysisk eller sosialt)

Jeg har diverse tanker rundt dette med bra for meg og mine, som surrer og går i hodet.
Ja slow and steady er måten å gå på.
Dette skal du klare
 
Har dere nyttårsforsetter? Mål for året? Drømmer for året?

(som dere vil dele, da)
Jeg har håp mer enn forsetter, nevnt et allerede. Jeg håper at jeg klarer å takle det som venter, selv om det blir tøft. Håper at jeg klarer å fungere på jobb, det gikk ikke så bra tidligere i år.
Så håper jeg at skolestart for frøkna går bra til høsten. Jeg håper at vi kan få igang bad nr 2 ila de neste mnd:p
Og jeg håper at jeg klarer å beholde vekta jeg har nå, faktisk ligget stabilt gjennom jula på 66,5 +- (begynte på 85,4 før vektnedgang) :p
 
*grøss*, spiste et pølsebrød isted. Syns det smakte litt rart, og oppdaget mugg...
Jeg ble kvalm (ble dårlig av tanken :p) og brakk meg til endel kom opp igjen. Uggen i magen ac tanken nå:nailbiting::p
 
Godt nytt år håper på et fint år med vektnedgang mindre mobil bruk og komme lengre med prosjekter på oppussing.
 
Har dere nyttårsforsetter? Mål for året? Drømmer for året?

(som dere vil dele, da)
Ja mål for dette året er at gå ned i vekt. Jeg vet jeg klarer det visst jeg bare bestemmer meg for det. Venter til våren :) Mitt andre mål er at prøve ro ned og bli kvitt mine smerter. Ellers blir et siste halvåret med Bup på minste der vi må forberede minste mest mulig til skolestart :)
 
Godt nyttår :)
Mitt mål er å komme i gang med trening igjen. Pluss å bli gravid løp av året :) sluttet med mini pillene i september.
 
Back
Topp